حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه نمایشگر هوشمند اپل برای کنترل لوازم هوشمند منزل در حال انجام است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل به تازگی جدیدترین اسپیکر هوشمند خود را با نام هوم پاد نسل دوم معرفی کرد. طبق گزارش جدید، برنامه های این شرکت برای خانه هوشمند بسیار بزرگتر از تصور است. به گفته «افراد آگاه از برنامه‌ها» که همه جا حاضر هستند، اپل در حال کار بر روی مجموعه‌ای از دستگاه‌ها است که باعث می‌شود در این فضا بتواند رقابت بهتری با گوگل و آمازون داشته باشد. در همین راستا توسعه نمایشگر هوشمند اپل برای کنترل لوازم هوشمند منزل در حال انجام است.

توسعه نمایشگر هوشمند اپل

حرکت آتی اپل با یک صفحه نمایش هوشمند آغاز می شود که اساسا یک آیپد پایین رده خواهد بود و می توانید با استفاده از “بسته های مغناطیسی” روی دیوارها یا جاهای دیگر نصب کنید. این محصول می‌تواند محصولات خانه هوشمند شما مانند ترموستات‌ها و چراغ‌ها را کنترل کند، ویدیو پخش کند و چت‌های FaceTime را نیز مدیریت نماید.

این دستگاه حتما تولید خواهد شد زیرا ظاهراً وسایل نصب شده روی میز یا دیوار به طور فزاینده ای محبوب شده اند و هم آمازون با Echo Show و هم Google با Nest Hub خود محصولات مشابهی در بازار دارند. گفته می شود نمایشگر هوشمند اپل سال آینده وارد بازار می شود.

یک “پایه” برای iPad های فعلی چیزی است که اپل ممکن است به آن فکر کند. حتی نمایشگرهای بزرگ‌تر خانه هوشمند نیز در داخل اپل مورد بحث قرار گرفته‌اند، اما به نظر نمی‌رسد تصمیمی در مورد عرضه آن‌ها وجود داشته باشد.

ظاهراً اپل تی وی در نسخه بعدی خود پردازنده سریع تری خواهد داشت که قرار است در نیمه اول سال آینده عرضه شود و همان طراحی مدل فعلی را حفظ کند.

دستگاهی که یک باکس Apple TV را با یک بلندگوی هوشمند و دوربین FaceTime ترکیب می کند نیز در دست ساخت است، اما مشکلات مختلفی برای این پروژه وجود داشته است. مثلا محصول نهایی در ابتدا برای عرضه در سال جاری هدف گذاری شده بود، اما اکنون مشخص نیست که چه زمانی ممکن است عرضه شود.

نظر شما چیست؟ بازار بزرگ بعدی که مورد تمرکز برندهای فناوری قرار می‌گیرد، خانه هوشمند است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)