حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل یک هدست واقعیت ترکیبی ارزان تر را هم توسعه می دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی

دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مدت زیادی است که منتظر ورود اپل باقی مانده و پایان این انتظار آنقدرها هم نزدیک نیست. در حالی که هنوز ما اولین محصول اپل در این زمینه را ندیده ایم، گزارش‌های جدید به ما می‌گوید که اپل یک هدست واقعیت ترکیبی ارزان تر را هم توسعه می دهد.

هدست واقعیت ترکیبی ارزان اپل

انتظار می‌رود اپل یک هدست واقعیت ترکیبی پرچمدار را در سال جاری عرضه کند. گفته می شود قیمت Reality Pro حدود 3000 دلار است و امروز The Information نشان می دهد که کوپرتینویی‌ها می خواهند محصول مقرون به صرفه تری را نیز عرضه کنتد که به هدست Meta Quest Pro نزدیک تر است. این محصول متا در حال حاضر قیمت 1500 دلاری دارد.

بلومبرگ همچنین به این موضوع اشاره دارد و فاش می‌کند که اکثریت گروه توسعه فناوری اپل در حال کار بر روی دو دستگاه هستند و هدست اقتصادی ممکن است در سال 2024 وارد بازار شود.

انتظار می رود Apple Reality Pro دارای صفحه نمایش داخلی 4K برای هر چشم، تعداد زیادی دوربین رو به بیرون و تراشه بی سیم H2 برای اتصال سریع با AirPods باشد. همه این موارد احتمالا در مدل اقتصادی‌تر جایگزین یا حذف شوند.

اوایل این ماه، گزارشی در مورد اینکه کوپرتینویی می‌خواهند از وابستگی خود به تراشه‌های ارتباطی کوالکام و برادکام جدا شود، نشان داد که ممکن است شاهد یک تراشه همه‌کاره توسعه‌یافته اپل برای شبکه‌های Wi-Fi، بلوتوث و ارتباطات مخابراتی باشیم. کار بر روی این پروژه ها به این معنی است که پروژه عینک واقعیت افزوده اپل به حالت تعلیق درآمده است و مشخص نیست که چه زمانی راه‌اندازی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل با چند هدست واقعیت ترکیبی وارد بازار خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)