حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک مینی جدید M2 و M2 Pro اپل با قیمت پایه 599 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل امروز نسل جدید مک مینی خود را معرفی کرد که با تراشه‌های M2 و M2 Pro در دسترس است. مدل M2 مک مینی با قیمت پایه پایین‌تر نسبت‌به نسل قبلی خود و از 599 دلار شروع می‌شود. قیمت مک مینی M2 Pro نیز از 1299 دلار شروع می‌شود. اپل همچنین 100 دلار تخفیف تحصیلی برای مدارس و دانش‌آموزان درنظر گرفته است.

مک مینی جدید M2 و M2 Pro اپل

تراشه جدید M2 Pro دارای پردازنده 12 هسته‌ای و پردازندشگر گرافیکی 19 هسته‌ای با حداکثر 32 گیگابایت رم است. مک مینی جدید از امروز برای سفارش در دسترس بوده و عرضه رسمی آن نیز از 24 ژانویه آغاز می‌شود.

مک مینی جدید M2

مک مینی جدید M2

مک مینی به ارائه آرایه وسیعی از پورت‌ها ادامه می‌دهد. M2 Mac mini دارای دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک پورت Ethernet (گزینه 10 گیگابیتی) و یک جک هدفون است. M2 Pro Mac mini نیز دو پورت Thunderbolt 4 اضافه (درمجموع چهار پورت) به‌همراه دارد.

هر دو پیکربندی مک مینی با پشتیبانی از Wi-Fi 6E، سریع‌ترین استاندارد شبکه بی‌سیم حال‌حاضر، عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها همچنین از بلوتوث 5.3 نیز پشتیبانی می‌کنند.

در مقایسه با نسل قبلی M1 Mac mini، اپل می‌گوید که قدرت M2 Pro در Affinity Photo تا 2.5 برابر، در Final Cut Pro تا 4.2 برابر و در گیم‌پلی Resident Evil Village نیز تا 2.8 برابر سریع‌تر شده است.

هم‌اکنون می‌توانید مک مینی جدید را از فروشگاه اینترنتی اپل سفارش دهید. پیکربندی مدل پایه 599 دلاری شامل تراشه M2 با پردازنده 8 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای، 256 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت رم است. پیکربندی مدل پایه 1299 دلاری با تراشه M2 Pro نیز دارای پردازنده 10 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی 16 هسته‌ای، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است.

مدل‌های جدید با تراشه سفارشی اپل همچنین به این معنی است که این شرکت فروش مک مینی اینتل را متوقف کرده است و مک پرو به‌عنوان تنها مک باقی‌مانده با پردازنده اینتل محسوب می‌شود.

نظر شما درباره مدل جدید مک مینی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی