حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام – سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

بعد از ظهر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با بررسی‌های مختلف و گزارش‌های متعدد مشخص شد که فروشگاه نرم افزاری گوگل یا Google Play Store و اینستاگرام در ایران و روی بعضی ارائه دهندگان اینترنت، رفع فیلتر شده اند. با این حال بررسی‌های بیشتر نشان از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام می‌دهد.

بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام

همانطور که در خبر رفع فیلتر اینستاگرام برای شما نوشتیم، به نظر می‌رسد که این رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است. با وجود اینکه از چنین موضوعی تقریبا اطمینان بالایی داشتیم اما انتظار می‌رفت که رفع فیلتر گوگل پلی استور اختلال نباشد و اجازه دسترسی کاربران اندروید به یکی از ضروری‌ترین نیازهای دستگاه‌هاشان، دوباره ممکن شده باشد.

همانطور که فیلترینگ این ۲ سرویس با بیانیه رسمی مشخصی از سوی نهادی انجام نشد، رفع فیلتر موقت آن که دیروز عصر اتفاق افتاد هم غیررسمی بود. با بازگشت فیلترینگ Google Play Store و  Instagram همچنان هیچ اظهار نظر رسمی وجود ندارد و به نظر می‌رسد که این فیلترینگ همچنان ادامه دار خواهد بود.

اینستاگرام پس از فیلترشدن تلگرام، تبدیل به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی کاربران ایرانی شد. در زمان فیلترینگ این سرویس که از ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد، کسب‌وکارهای فراوانی بر این بستر فعالیت خود را ادامه می‌دانند. همچنین بستری برای سرگرمی و حتی انتقال دانش بود.

گوگل پلی استور فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل اندروید است که می‌توانید بازی و نرم افزارهای خود را از آن دانلود کرده و آن‌ها را به روز نگاه دارید. دسترسی به Google Play Store برای هر دستگاه اندرویدی یک نیاز ضروری و پایه‌ای محسوب می شود که اگر این دسترسی فراهم نشود حتی امنیت کاربران به خظر خواهد افتاد.

در حال حاضر شما به این سرویس‌ها دسترسی آزاد و بدون فیلترشکن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)