حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پلی استور در ایران رفع فیلتر شد؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، برترین‌های ترنجی

فروشگاه‌های نرم‌افزاری رسمی سیستم‌عامل‌ها یکی از موارد ضروری برای استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر آن‌هاست. پس از مدتی فیلتر بودن App Store اپل و مشکلات فراوان برای کاربران آیفون، این سرویس رفع فیلتر شد اما همچنان فیلترینگ Google Play Store در ایران ادامه داشت. حالا با گزارش‌های متعدد کاربران ترنجی و بررسی‌های به عمل آمده در لحظه نگارش این مطلب، به نظر می‌رسد گوگل پلی استور در ایران رفع فیلتر شده باشد.

رفع فیلتر گوگل پلی استور در ایران

فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل اندروید یا Google Play Store برای دانلود نرم افزار یا بازی‌ها و به‌روزکردن آن‌ها برای استفاده از قابلیت‌های جدید و تامین امنیت کاربران واقعا ضروری است. هر چند فروشگاه‌های نرم افزاری ثالث هم وجود دارند اما مشخصا هیچ سرویسی مانند گوگل پلی استور برای سیستم عامل اندروید نخواهد بود.

از حوالی ساعت ۱۷ عصر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با نوتیفیکیشن انجام آپدیت نرم افزار و بازی‌های گوشی خود در ترنجی روبه‌رو شدیم. این عجیب است چون می‌دانیم Google Play Store برای مدتی در ایران فیلتر شده است.

با پرس‌وجو از دوستان و بررسی پیام‌های کاربران ترنجی متوجه شدیم که گوگل پلی استور روی ارائه دهنده‌های اینترنت زیر رفع فیلتر شده است:

  1. ۱- اینترنت ثابت – مخابرات
  2. ۲- اینترنت همراه – ایرانسل
  3. ۳- اینترنت همراه – رایتل

متاسفانه کاربران اینترنت همراه اپراتور همراه اول همچنان با اختلال رو به رو هستند.

شما کاربر اندروید هستید؟ از چه اینترنتی استفاده می کنید؟ گوگل پلی استور برای شما رفع فیلتر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

سلام کاربر جدید هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)