حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم تولید آیفون در هند تا سال ۲۰۲۷ به ۵۰ درصد خواهد رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

می‌دانیم که محصولات اپل با این که در این شرکت و در امریکا طراحی می‌شوند اما تولیدشان در کشورهای دیگر که اکثرا آسیایی هستند انجام می‌شود. تولید آیفون در هند مدتی هست که شروع شده و به نظر می‌رسد بیشتر هم خواهد شد. در گزارش‌های جدید می‌شنویم که سهم تولید آیفون در هند تا سال ۲۰۲۷ به ۵۰ درصد خواهد رسید.

افزایش تولید آیفون در هند

اواخر تابستان امسال گزارشی از J.P. Morgan ادعا کرد که اپل می تواند تا سال 2025 حدود 25 درصد از تولید آیفون خود را به هند منتقل کند. اکنون مقاله جدید South China Morning Post نشان می دهد که این سهم ممکن است تا سال 2027 به 50 درصد افزایش یابد.

طبق گزارش ها، اپل سفارش قطعات از تامین‌کنندگان چینی آیفون را کاهش داده است. این تصمیم به نوبه خود بر تخمین درآمد و قیمت سهام آنها تأثیر منفی گذاشته است.

هند در حال حاضر تنها 5 درصد از کل تولید آیفون را به خود اختصاص داده است، اگرچه تلاش هایی برای مونتاژ مدل های جدیدتر از جمله آیفون 14 تنها چند هفته پس از شروع تولید در چین انجام شده است. شایعات حاکی از آن است که اپل تولید آیفون 15 را به صورت همزمان در چین و هند آغاز خواهد کرد.

تلاش اپل برای تنوع بخشیدن به زنجیره تولید آیفون خود و کاستن وابستگی به چین، با افزایش تعداد ایرپادها و مک‌بوک‌های تولید شده در ویتنام به جای چین، به بقیه مصحولات آن نیز منتقل خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هند بتواند آهسته آهسته جای چین را برای اپل بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)