حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیفون های جدید را در هند تولید خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

فکر می کنید شرکت ها چینی با دست کوتاه از بازار امریکا چطور سهم بزرگی از بازار دارند؟ تصور می کنید هوآوی چطور بدون سهمی از بازار تپل (!) امریکا، حداقل در آمار فروش ۱۰ ماه اول سال ۲۰۱۸ از اپل پیشی گرفته است؟ بازارهای تشنه ای چون بازار هند و چین با ارایه این شرکت ها ارتزاق می شوند. اپل تقریبا سهمی از این بازار ندارد و تلاش می کند تا بخشی از کیک این بازار برای خود سرو کند. در جهت این کار احتمالا اپل آیفون های جدید را در هند تولید خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تولید آیفون در هند

تولید آیفون در هند

تا کنون شرکت فاکسکان که خودش یک شرکت تایوانی است و خط تولید آیفون های اپل را در چین مدیریت می کرد. حال به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته تا برای ورود به بازار هند و سهم گیری در این بازار کم آیفون (!) خط تولید خود را در هند راه اندازی کند. ۵ ماه پیش بود که سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید موبایل را در هند تاسیس کرد و این راه حل گویا برای همه شرکت ها مطلوب است.

تا کنون اپل در هند آیفون های پایین رده SE و آیفون 6S را تولید می کرده است اما آیفون های پرچمدار حالا هدف اپل برای تولید در هند است. این برای کاربران هندی و البته اپل می تواند جذاب باشد تا هم آن ها بتوانند آیفون بخرند و اپل سهم خود را از یک تا دو درصد افزایش بدهد. فاکسکان در حال حاضر در هند موبایل شیائومی تولید می کند.

به نظر می رسد تصمیم خوبی است و البته سیاست های هند به پیشرفت آن ها کمک می کند. فکر می کنید اپل بتواند در هند سهم بیشتری برای خود دست و پا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بهترین روش هم برای فرار از جنگ تجاری با چین و هم برای بدست آوردن بازار هند

CAPCOM

بنظر من همون اول میرفت هند بهتر بود این چینی ها خیلی زرنگن
فرقی نداره تو هند ام راحت میتونه سیاست هاشو برپا کنه
تولید بالا و بدون وقفه
دستمزد کم برای کارکنان و کارگران خط تولید

علی شیخ زاده

شک نکن هند همون چین دومه.
مگه میشه تمام تکنولوژی دنیا رو ببری یه کشور و اون کشور پیشرفت نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)