حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۳ اولترا شاید دیرتر از انتظارها معرفی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی از سری ۱۱ پرچمدارهای خود یک عضو جدید با پسوند Ultra را معرفی کرد. در سری ۱۲ معرفی این عضو آنقدر تاخیر داشت که با سری ۱۲ اس رونمایی شد. پس از معرفی سری ۱۳ شیائومی با مدل‌های عادی و پرو خیلی از کاربران منتظر مدل اولترا هستند. با این حال گزارش‌های جدید به ما می‌گویند که شیائومی ۱۳ اولترا شاید دیرتر از انتظارها معرفی شود.

تاخیر در معرفی شیائومی ۱۳ اولترا

همانطور که احتمالا به یاد دارید، ماه گذشته بود که گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی به طور رسمی در چین معرفی شدند. گفته می شود که این دستگاه ها ماه آینده در نمایشگاه MWC 2023 بارسلون برای بازار جهانی معرفی خواهند شد. در حالی که این سری در حال حاضر از شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تشکیل شده است، شایعاتی در مورد شیائومی 13 اولترا نیز پخش می شود.

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیرا تایید کرده است که این برند شیائومی 13 اولترا را به عنوان پرچمدار اصلی خود هم برای بازار چین و هم برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد. این موضوع شایعات زیادی را به وجود آورد که ادعا می کردند این معرفی ممکن است در رویداد MWC 2023 رخ دهد. با این حال اطلاعات ضد و نقیضی درباره زمان معرفی منتشر می‌شود.

لوگو جدید شیائومی

شیائومی

با توجه به گزارش Digital Chat Station، هر دو سری پرچمدار OPPO Find X6 و Honor Magic 5 اندکی پس از سال نو چینی عرضه خواهند شد. سال نوی چینی ۲ بهمن ۱۴۰۱ است. با توجه به طولانی بودن جشن ها، هر دو سری باید حوالی اواخر بهمن به بازار عرضه شوند اما منبع این گزارش قاطعانه معتقد است که در این بازه زمانی و هم‌دوره با عرضه رقبا، Xiaomi 13 Ultra عرضه نخواهد شد.

همچنین بعید است که شیائومی 13 اولترا در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شود. با این حال، عرضه جهانی دستگاه های پریمیوم شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تایید شده است. اگر شایعات منتشر شده در وب سایت های چینی را باور کنیم، شیائومی 13 اولترا ممکن است برای عرضه تا پایان زمستان امسال و برای بازار چین آماده شود. با این حال، مشخص نیست که آیا این پرچمدار به طور همزمان در بازار جهانی هم عرضه خواهد شد یا خیر.

تاکنون، اطلاعات موجود در مورد Xiaomi 13 Ultra نشان می دهد که این دستگاه می تواند یک دوربین چهارگانه روی قاب پشتی را با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به حسگر سونی IMX989 با اندازه 1 اینچی ارائه کند. هر چهار دوربین ممکن است فوکوس خودکار PDAF داشته باشند و دوربین اصلی احتمالا امکان بهینه سازی لرزشگیر قوی در حد گیمبال را فراهم می کند. هیچ بعید نیست که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند و تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت یا حتی 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر Xiaomi 13 Ultra هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)