حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک رندر جالب از آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) را ببینید: ورود اپل به دنیای دوربین پریسکوپی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، رندر

هنوز درباره این‌که نام برترین مدل خانواده iPhone 15 چیست، اتفاق نظری وجود ندارد اما می‌تواند بین ۲ گزینه iPhone 15 Pro Max و iPhone 15 Ultra متغیر باشد. اگر به شایعات پیرامون این دستگاه علاقه دارید، بیاید با هم یک رندر جالب از آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) را ببینیم. جایی که ورود اپل به دنیای دوربین پریسکوپی را تصور کرده اند.

آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا)

یک رندر ممکن است بر اساس عکس‌های لو رفته، طرح‌ها، شماتیک طراحی یا مشخصات شایعه شده یک دستگاه باشد. معمولا یک رندر مفهومی برخی از مشخصاتی که از طریق شایعات به بیرون درز کرده است را ترکیب کرده و در کنار آن ویژگی هایی را اضافه می کند که سازنده مایل است در نسل بعدی محصولش باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، آنتونیو د روزا از استودیو ADR یک رندر مفهومی از برترین مدل سری آیفون 15 طراحی کرده است که می‌توان آن را آیفون 15 پرو مکس یا آیفون 15 اولترا نامید. رندر این طرح مفهومی را در ویدیو زیر می توانید ببینید:

 

خالق این رندر مفهومی می گوید:

“نقش یک طراح مفهومی تنها گزارش دادن همه شایعات و تبدیل آنها به خروجی بصری نیست. گاهی اوقات فکر کردن بیرون از قیدوبندها، می تواند شما را آزاد کند.”

در این رندرما یک آیفون واقعا نازک را می‌بینیم که با توجه به حضور لنز پریسکوپی در مجموعه دوربین اصلی، خیلی بعید به نظر می‌رسد اما تصورش زیباست.

با طراحی خاص لنز پریسکوپی در داخل بدنه گوشی و استفاده از منشورها، می‌توان فاصله کانونی را حتی در یک گوشی باریک افزایش یابد. مثلا به برخی موبایل‌های پرچمدار هواوی و سامسونگ و … امکان داده تا زوم اپتیکال 5 برابر تا 10 برابر را ارائه دهند.

احتمالاً به لبه‌های بسیار گرد این رندر مفهومی توجه کرده‌اید که شاید محقق شود و شاید نه اما بدنه تیتانیومی که در این ویدیو ذکر شد، جز شایعات بسیار شنیده شده درباره سری آیفون ۱۵ پرو (مدل پایه و مکس یا اولترا) است.

طراحی دکمه‌ها نیز ظاهر ویژه‌ای دارد که البته شایعات به حذف دکمه‌های با عملکرد فیزیکی اشاره دارند.

به هر صورت برای قلقلک تخیل بد نبود، نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام موارد این طرح به واقعیت می‌پیوندند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)