حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل شاید نمایشگر microLED ال جی را برای اپل واچ انتخاب کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

انتقال به پنل نمایشگر میکرو ‌ال‌ای‌دی در ساعت‌های هوشمند احتمالا یک تصمیم غیرقابل انکار به نظر می‌رسد. اینکه پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا چه زمانی به این فناوری مجهز شود و پنل نمایشگر آن را چه برندی تامین کند می تواند موضوع قابل توجهی باشد. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که اپل شاید نمایشگر microLED ال جی را برای اپل واچ انتخاب کند.

نمایشگر microLED ال جی

دیروز برای شما در ترنجی نوشتیم گلکسی واچ های سامسونگ شاید سال آینده با نمایشگر microLED ارائه شوند. برخی معتقدند اپل از هم این نمایشگر microLED سامسونگ برای سری ساعت‌های آینده‌اش استفاده خواهد کرد. با این حال جدیدترین گزارش منتشر شده، LG Display را نیز در ترکیب قرار داده است.

یک منبع صنعتی می‌گوید که LG Display در حال آماده شدن برای تولید نمایشگرهای microLED در اندازه‌های کم است. تولید این پنل‌ها احتمالاً در نیمه دوم سال 2024 آغاز می شود، بنابر این گزارش، اولین اپل واچ با نمایشگر میکروال‌ای‌دی می‌تواند سال 2025 وارد بازار شود.

البته این در تضاد با گزارش اخیر در مورد تولید نمایشگرهای microLED سامسونگ است، زیرا تحلیلگران معتقدند که محصولات کره‌ای آبی‌پوش اوایل سال آینده آماده خواهد شد.

در نظر داشته باشیم این امکان وجود دارد که سامسونگ قبل از عرضه نمایشگرهای MicroLED خود به اپل، از این فناوری برای سری گلکسی واچ خود استفاده کند. همچنین، اپل دوست دارد زنجیره‌های تامین خود را متنوع کند، بنابراین به احتمال زیاد بخواهد با هر دو شرکت قرارداد ببندد و یک ساعت هوشمند مجهز به پنل microLED را در سال 2025 معرفی کند.

نظر شما چیست؟ در آغاز سال ۲۰۲۳ هستیم و اگر این اتفاق سال ۲۰۲۵ رخ دهد، هنوز فاصله زیادی با آن داریم. شاید سامسونگ سال آینده (۲۰۲۴) این فناوری را برای گلکسی واچ های خود ارائه کند اما چیزی قطعی نیست.

گلکسی واچ های سامسونگ شاید سال آینده با نمایشگر microLED ارائه شوند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)