حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ های سامسونگ شاید سال آینده با نمایشگر microLED ارائه شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پنل‌های نمایشگر با فناوری‌های متنوعی ساخته می‌شوند. نمی‌توان گفت که یک نوع پنل برای تمام کاربردها مناسب است. سامسونگ تا کنون از نمایشگرهای OLED برای ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد. جدیدترین شنیده‌ها در این زمینه می‌گویند که گلکسی واچ های سامسونگ شاید سال آینده با نمایشگر microLED ارائه شوند.

احتمال استفاده از نمایشگر microLED در گلکسی واچ های سال آینده سامسونگ

سامسونگ بزرگترین تامین کننده صفحه نمایش OLED برای گوشی و ساعت‌های هوشمند است. حتی اپل واچ‌ها نیز از پنل‌های OLED سامسونگ استفاده می‌کنند. در همین حال غول فناوری کره‌ای در تلاش است تا با رسیدن به نسل بعدی فناوری صفحه‌نمایش، رهبری خود را در بازار تضمین کند.

پنل های میکرواولد شرکت BOE

پنل های میکروال‌ای‌دی

جدیدترین گزارش ادعا می کند که سامسونگ سال گذشته تیمی را برای تجاری سازی نمایشگرهای microLED و برای ساعت های هوشمند منصوب کرد. این شرکت در حال حاضر تلویزیون های ممتاز را با فناوری microLED می فروشد، بنابراین ساخت یک راه حل تجاری مناسب برای ساعت های هوشمند چندان دور از ذهن نیست. در واقع افراد مطلع مدعی هستند که قرصت این تیم همین امسال است.

حتی اگر تیم تازه تاسیس سامسونگ کار خود را انجام دهد، انتظار نداریم که گلکسی واچ های امسال یا اپل واچ جدید دارای این نمایشگر باشند. توسعه گجت‌های پوشیدنی امسال هر دو شرکت احتمالاً در حال نهایی شدن است، اما ساعت‌های سال آینده ممکن است به‌روزرسانی کاملی داشته باشند.

پنل‌های microLED از نظر روشنایی و بهره‌وری انرژی حتی نسبت به OLED برتر هستند و به نوبه خود خوانایی بهتری در نور خورشید ارائه می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید با پنل‌های میکرو ال‌ای‌دی می‌توان ساعت‌های هوشمند را قابل استفاده‌تر کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)