حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک ویوو X Flip طراحی این گوشی را با نمایشگر ثانویه آن نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ویوو

ویوو X Flip قرار است به گوشی هوشمند تاشو بعدی در بازار تبدیل شود و عرضه آن برای فصل جاری برنامه‌ریزی شده است. به‌تازگی، طرح شماتیک ویوو X Flip منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در مورد طراحی کلی و نمایشگرهای اصلی و ثانویه این دستگاه را فاش می‌کند.

شماتیک ویوو X Flip

طبق جدیدترین تصاویر فاش‌شده از گوشی تاشو بعدی ویوو به‌صورت طرح شماتیک، X Flip از طراحی مشابه سری X90 برخوردار است، با لولای یک تکه، نمایشگر خارجی با عرض 682 پیکسل و فرم مستطیلی که به‌صورت افقی و سرتاسر در زیر ماژول دوربین قرار می‌گیرد. این گوشی همچنین تنها از دو لنز در آرایش دوربین خود استفاده خواهد کرد و فضایی نیز برای لوگوی ZEISS باقی خواهد ماند. فلش دوربین نیز مطابق بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ویوو، بیرون از ماژول دوربین اما هم‌راستا با آن تعبیه خواهد شد.

صفحه‌نمایش داخلی X Flip دارای عرض 1080 پیکسل خواهد بود که با سایر گوشی‌های هوشمند تاشو مانند Samsung Galaxy Z Flip ،Oppo Fold و Motorola Razr که درحال‌حاضر در دسترس هستند، مطابقت دارد. تنها دستگاه با رزولوشن نمایشگر کمی بیشتر و تراکم ppi بالاتر هواوی P50 Pocket است.

شماتیک ویوو X Flip

شماتیک ویوو X Flip

دکمه تنظیم صدا و کلید پاور هر دو در سمت راست دستگاه قابل‌مشاهده هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد که کلید پاور میزبان اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری گوشی خواهد بود. استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در این مدل تعجب‌آور نیست، زیرا افزودن دوربین‌های بیشتر اغلب منجر به سنسورهای کوچکتر و درنهایت عملکرد بدتر دوربین در گوشی‌هایی با فضای داخلی کم می‌شود.

به‌طورکلی، vivo X Flip با طراحی شیک و توازن مناسبی از ویژگی‌ها، یک محصول امیدوارکننده در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به‌نظر می‌رسد. ما علاقه‌مندیم که ببینیم پس از عرضه رسمی گوشی جدید ویوو، این دستگاه چگونه با رقبای خود مقایسه می‌شود.

نظر شما درباره طرح شماتیک Vivo X Flip و طراحی کلی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی