حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 5G سامسونگ تا One UI 7.0 آپدیت خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

گلکسی A14 5G به عنوان یک گوشی ۲۰۰ دلاری جدید از سامسونگ معرفی شد. این دستگاه یکی از اقتصادی‌ترین پیشنهادهای سامسونگ برای اکثر بازارهاست. هنگام معرفی Galaxy A14 5G تعهد آپدیت نرم افزاری به صورت کلی اعلام شد. با این حال همزمان با عرضه در بازار امریکا، به صراحت اشاره شده که گلکسی A14 5G سامسونگ تا One UI 7.0 آپدیت خواهد شد.

گلکسی A14 5G سامسونگ

در مطلب معرفی Galaxy A14 5G برای شما نوشتیم که این دستگاه با رابط کاربری One UI 5 و اندروید 13 همراه است که نسبت به خیلی از رقبای معرفی شده و هنوز معرفی نشده خود، بسیار خوب است. قرار است ۲ آپدیت اساسی سیستم عامل و تا ۴ سال پشتیبانی نرم افزاری را دریافت کند که برای یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه بد نیست.

با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که ۲ آپدیت اساسی روی اندروید ۱۳ و One UI 5.0 یعنی ارتقا تا اندروید ۱۵ و One UI 7.0 که عملکرد جذابی برای این گوشی است. با این حال این فرض در صورتی است که همین روال نام گذاری تا آن زمان هم ادامه داشته باشد.

سامسونگ امریکا با نوشتن اسامی One UI 6.0 و One UI 7.0 در صفحه معرفی گلکسی A14 5G به صورت ضمنی تایید می‌کند که نام گذاری رابط کاربری سامسونگ با همین روال به پیش خواهد رفت.

پشتیبانی تا One UI 7.0

پشتیبانی تا One UI 7.0

همچنین ۴ سال تعهد ارائه آپدیت‌های امنیتی می‌تواند برای کاربرانی که تمایل دارند با دریافت به‌روزترین وصله‌های امنیتی از تهدیدهای این زمینه به دور باشند و از دستگاه خود در طولانی مدت استفاده کنند، خبر خوبی است.

در مقایسه با برندهای دیگر باید گفت که عملکرد این برند کره‌ای در بخش به‌روزرسانی جذاب‌تر است. با این حال رقبای آن می‌توانند برای کاربرانی که مشخصات سخت‌افزاری بهتر را مد نظر دارند، جذاب تر ظاهر شوند.

نظر شما چیست؟ پشتیبانی نرم افزاری برای شما جذاب‌تر است یا سخت‌افزار رقابتی تر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)