حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ممکن است سری FE گوشی های گلکسی خود را بار دیگر احیا کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ ممکن است سری گوشی های هوشمند گلکسی Fan Edition (FE) را بار دیگر احیا کند. این شایعه را پیش از این نیز شنیده بویدم، اما این بار کمی قوت گرفته است. غول فناوری کره‌ای احتمالاً می‌خواهد در سال 2024 در برخی از جنبه‌های استراتژی تلفن همراه خود تجدیدنظر کند. اگرچه ظاهراً این استراتژی به عرضه مدل‌های کمتری از سری گلکسی A ختم خواهد شد، اما ممکن است سری گوشی‌های هوشمند Fan Edition برای جبران این مدل‌ها بار دیگر عرضه شوند.

گوشی های گلکسی FE سامسونگ

Galaxy S20 FE در سپتامبر 2020 معرفی شد. این گوشی هوشمند Fan Edition احتمالاً ازنظر محبوبیتی که به‌دست آورد، حتی از انتظارات سامسونگ نیز فراتر رفت و این شرکت به‌دنبال آن، در ژانویه 2021 از Galaxy S21 FE رونمایی کرد.

بااین‌حال، گلکسی S22 FE هرگز معرفی نشد و گفته شد که سامسونگ برنامه‌های خود برای معرفی این مدل را لغو کرده است. اما این شرکت ممکن است بخواهد این سری را بازگرداند تا به‌طور غیرمستقیم کاهش تولید گلکسی A در سال 2024 را جبران کند.

شایعه اخیر The Elec در مورد برنامه‌های ادعایی سامسونگ برای سری FE چندان روشن نیست که گوشی هوشمند بعدی Fan Edition چه زمانی عرضه می‌شود یا چه نامی خواهد داشت. اما احتمالاً می‌توان گفت که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند FE بعدی در این ماه یا ماه آینده ندارد. درحال‌حاضر، سامسونگ مشغول آماده‌سازی برای عرضه قریب‌الوقوع سری پرچمداران گلکسی S23 خود است و هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر پیوستن دستگاه Fan Edition به سری S23 در Unpacked ماه آینده وجود ندارد.

گوشی های گلکسی FE سامسونگ

گوشی های گلکسی FE سامسونگ

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در اواخر سال جاری، در ماه‌های آگوست تا سپتامبر، از گوشی هوشمند جدید Galaxy FE رونمایی کند که در این صورت احتمالاً Galaxy S23 FE نام‌گذاری خواهد شد. پس از آن، سامسونگ می‌تواند یک مدل جدید Fan Edition را در ژانویه 2024، احتمالاً تحت نام “Galaxy S24 FE” عرضه کند.

حقیقتاً، سری FE تاریخچه زیادی ندارد که تعیین دقیق و پیش‌بینی رویدادهای آینده آن را دشوارتر می‌کند. عرضه دستگاه بعدی Fan Edition ممکن است در هر زمانی رخ دهد، چه در نیمه اول سال یا نیمه دوم.

اما در اصل، ظاهراً سامسونگ می‌خواهد تغییراتی در خط تولید گوشی‌های هوشمند خود برای سال 2024 ایجاد کند. یکی از این تغییرات، کاهش تعداد مدل‌های سری گلکسی A و جایگزینی آن با سری گوشی‌های هوشمند Fan Edition است. اینکه آیا این استراتژی جدید ارزشش را دارد یا نه، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی های گلکسی FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی