حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر فیک گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا رنگ‌بندی جدید این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

طرفداران سامسونگ در سراسر جهان مشتاقانه منتظر معرفی رسمی از گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S23 این شرکت هستند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در اوایل ماه آینده و به‌طور دقیق‌تر، تاریخ 12 بهمن 1401 رونمایی شوند. حال درفاصله‌ی حدود یک ماه تا معرفی رسمی، به‌تازگی رندر فیک گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 اولترا فاش شده است که با وجود برخی تفاوت‌ها نسبت‌به طراحی اصلی، اما ظاهر کلی و رنگ‌بندی گوشی‌های آینده را به‌نمایش می‌گذارد.

رندر فیک گلکسی اس 23

درحالی‌که در گذشته رندرهایی از سری گلکسی اس 23 منتشر شده بود، به‌نظر می‌رسد اکنون نیز تصاویری با وضوح بالا از گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا در فضای مجازی منتشر شده است. بااین‌حال، طبق ادعای Ice universe، رندرهای جدید به‌دلایلی ازجمله خطوط آنتن متفاوت، انحنای کمتر پنل پشتی گلکسی اس 23 اولترا و عدم وجود نقطه قرمز در لنز فوکوس لیزری این گوشی، مربوط به طراحی نهایی این پرچمداران نمی‌شود.

با این وجود، اطمینان داریم که Galaxy S23 و +Galaxy S23 ازنظر طراحی کاملاً یکسان به‌نظر می‌رسند. Galaxy S23 Ultra نیز به‌دلیل ترکیب پیشرفته‌تر دوربین عقب و شکل جعبه‌ای مشابه سری گلکسی نوت، دارای پنل پشتی متمایز است.

رندر فیک گلکسی اس 23

رندر فیک گلکسی اس 23

همچنین به‌نظر می‌رسد که گزینه‌های رنگی جدید سامسونگ دارای رنگ‌های نسبتاً بی‌روح هستند. رنگ‌های سبز و صورتی جدید احتمالاً زمانی که گوشی‌ها در اواخر ماه آینده وارد بازار شوند، طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد.

تغییرات طراحی در این گوشی‌ها ظریف بوده اما باعث می‌شوند سری جدید فوراً از مدل قبلی خود متمایز شود. سامسونگ طراحی Contour Cut سری گلکسی اس 21 و اس 22 را برای ترکیب دوربین به‌نفع طراحی جداگانه لنزها کنار گذاشته است. سوراخ‌های دوربین همچنین اکنون اندکی از پنل پشتی بیرون زده‌اند.

این حالت برخلاف برخی از مدل‌های قبلی گلکسی اس که طراحی‌های جسورانه‌تری داشتند، ظاهری مینیمال‌تری به دستگاه می‌دهد. این یک تغییر خوشایند برای سری پرچمداران جدید است و طرفداران مطمئناً امیدوارند که شاهد این تغییرات در سایر پرچمداران سامسونگ نیز باشند.

این شرکت هنوز تاریخ رسمی برای رویداد Unpacked 2023 خود را تأیید نکرده است. بااین‌حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که این رویداد قرار است در اوایل فوریه برگزار شود.

نظر شما درباره رندر فیک گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

همیشه دوست داشتم رنگ سبزش رو بگیرم ولی تهش مشکی می پسندم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی