حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های سری ۴۰ تی سی ال معرفی شدند: شروع قیمت از ۱۲۹ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تی سی ال

در نمایشگاه CES 2023 کمپانی TCL محصولات جدیدی را معرفی کرد. یکی از این محصولات جدید، گوشی های هوشمند سری ۴۰ تی سی ال است. این مجموعه شامل سه مدل TCL 40 R 5G، TCL 40 SE و TCL 408 می‌شود. در ادامه به جزئیات این تلفن های هوشمند خواهیم پرداخت.

تی سی ال سری ۴۰ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردارند

همانطور که از این نام دستگاه ها پیداست، تنها TCL 40 R 5G از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. و دو مدل دیگر تنها به شبکه 4G محدود شده اند. همان‌طور که انتظار می‌رود نسخه ای که از 5G پشتیبانی می‌کند، قیمت گران تری نیز دارد. این گوشی با قیمت پایه ۲۱۹ دلار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، TCL 40 SE و TCL 408 به ترتیب با قیمت ۱۶۹ و ۱۲۹ دلار به فروش خواهند رسید.

TCL 40 R 5G

با وجود قیمت‌های متفاوت، هر سه گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری پرظرفیت و صفحه نمایشی با فناوری NXTVISION هستند. خوشبختانه گوشی های هوشمند سری ۴۰ تی سی ال همگی از درگاه کارت حافظه MicroSD و جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردارند. تلفن هوشمند TCL 40 R 5G نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تأمین می‌کند. نسخه SE این سری نیز به تراشه مدیاتک (Helio G37) مجهز شده است. این دو مدل از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی بهره می‌برند. اما TCL 40 R نمایشگر ۶.۶ اینچی داشته، در حالی که نسخه SE صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد.

TCL 408

با آنکه TCL 40 R 5G گران قیمت ترین نسخه این سری است. اما دوربین سلفی آن درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و خبری از پانچ هول نیست. در لبه پایینی صفحه نمایش این دستگاه نیز حاشیه های زیادی دیده می‌شود. درست مانند اکثر گوشی‌های هوشمند TCL، این سری از تلفن های هوشمند نیز تنها در اروپا و برخی از بخش‌های آسیا به فروش خواهند رسید. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که TCL 40 SE با نامی متفاوت (و احتمالا مشخصات کمی تغییر یافته) در بازار آمریکا نیز عرضه می‌شود.

گوشی TCL Stylus 5G با تراشه Dimensity 700 و پشتیبانی از قلم معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند جدید تی سی ال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من که ارتباط نمی گیرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی