حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی TCL Stylus 5G با تراشه Dimensity 700 و پشتیبانی از قلم معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تی سی ال

کمپانی TCL امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود، TCL Stylus 5G، و همچنین اولین گوشی این شرکت با پشتیبانی از قلم رونمایی کرده است.

گوشی TCL Stylus 5G

زمانی که ال‌جی سال گذشته از بازار موبایل خارج شد و دستگاه‌های Stylo خود را دیگر عرضه نکرد، اوضاع برای طرفداران گوشی‌های ارزان‌قیمت با پشتیبانی از قلم، بسیار بد به‌نظر می‌رسید. بااین‌حال، درست در زمانی که موتورولا راه خود را با گوشی‌های Moto G Stylus به این حوزه هموار کرده است، TCL نیز با یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از قلم داخلی، قدرت‌نمایی می‌کند.

TCL گوشی Stylus 5G را برای استفاده کامل از قلم آن طراحی کرده است. این تلفن با همکاری Nebo برای TCL ارائه می‌شود که این شرکت آن را به‌عنوان “قوی‌ترین تشخیص دست خط در جهان که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود” معرفی می‌کند. به‌لطف قابلیت‌های نرم‌افزاری، کاربران می‌توانند به انواع یادداشت‌برداری در این دستگاه پرداخته و سپس به‌سرعت آن‌ها را به اسنادی با ظاهر حرفه‌ای با ویژگی‌های تبدیل نوشتن به متن تبدیل کنند. به‌طور مشابه، این تلفن دارای ماشین‌حساب محبوب MyScript 2 است که به کاربران امکان می‌دهد به‌جای فشار دادن دکمه‌های ازپیش‌تعریف‌شده، محاسبات ریاضی را به‌صورت دستی و ازطریق قلم گوشی وارد کنند.

گوشی TCL Stylus 5G

گوشی TCL Stylus 5G

گوشی جدید TCL مجهز به Dimensity 700 5G مدیاتک است، یک تراشه میان‌رده که برای اکثر کاربران کافی است. این تراشه با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده است. همچنین TCL برای گوشی خود یک اسلات کارت microSD تعبیه کرده که راهی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 2 ترابایت را فراهم می‌کند.

Stylus 5G دارای صفحه‌نمایش 6.81 اینچی است که برای استفاده از قلم آن، کاملا ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. در پنل پشتی، این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده که با یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق‌عریض، ترکیب دوربین‌های مؤثر آن تکمیل می‌شود. دو دوربین دیگر، متعلق‌به لنزهای عمق‌سنج و ماکرو است که هر دو به سنسور 2 مگاپیکسلی تجهیز شده‌اند. در قسمت جلویی، شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستیم. این تلفن همچنین با اندروید 12 عرضه شده و TCL نوید یک ارتقاء سیستم‌عامل و همچنین دو سال به‌روزرسانی امنیتی را می‌دهد.

باتری این گوشی اگرچه با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی در مقایسه با ظرفیت 5000 استفاده‌شده در گوشی‌های دارای قلم موتورولا، چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد، اما باید به‌اندازه کافی برای تمام روز انرژی لازم را فراهم کند.

اریک اندرسون، معاون ارشد و مدیرکل ارتباطات TCL در آمریکای شمالی پیرامون گوشی جدید این شرکت بیان می‌کند: «TCL Stylus 5G برای کسانی طراحی شده است که زندگی پرمشغله و پرباری دارند و به دستگاهی نیاز دارند که بتواند آن‌ها را در هر مرحله همراهی کند.»

این گوشی در T-Mobile و همچنین Metro by T-Mobile موجود بوده و با قیمت پایه 258 دلار به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون TCL Stylus 5G و مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی