حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Vivobook Pro 16X ایسوس با نمایشگر 3D OLED معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسوس، لپ‌تاپ

در نمایشگاه CES 2023، ایسوس لپ تاپ های جدیدی را معرفی کرد. یکی از آن لپ تاپ ها Vivobook Pro 16X 3D OLED است. این محصول کاربران را قادر می‌سازد که بدون استفاده از عینک، محتوا را به صورت 3D مشاهده کنند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این لپ تاپ جذاب ایسوس بیندازیم.

لپ تاپ Vivobook Pro 16X ایسوس در دو نسخه 3D و 2D عرضه می‌شود

همان‌طور که اشاره شد، با خرید لپ تاپ Vivobook Pro 16X، می‌توانید بدون استفاده از عینک محتوای سه بعدی را مشاهده کنید. در گذشته لپ تاپ و نمایشگر هایی با فناوری مشابه وجود داشتند. ایسوس اما اولین شرکتی است که این فناوری را در لپ‌تاپی با صفحه نمایش OLED قرار می‌دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. در این لپ تاپ یک لایه رزین نوری به همراه یک لایه عدسی شکل وجود دارد؛ که با دوربین های ردیابی چشم‌ کار می‌کند.

Vivobook Pro 16X 3D OLED

صفحه نمایش این محصول همچنین دارای یک لایه سوئیچینگ کریستال مایع 2D/3D و یک پوشش ضد انعکاس است. این فناوری، تغییر از 3D به 2D (و بالعکس) را آسان می‌کند. در دل این لپ تاپ پردازنده Core i9-13980HX اینتل قرار گرفته است. این محصول به پردازنده گرافیکی NVIDIA Ada RTX سری ۴۰ نیز مجهز خواهد بود. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه دارای ۶۴ گیگابایت رم DDR5-4800 و حداکثر ۲ ترابایت PCIe Gen 4 SSD با سرعت خواندن تا ۶,۵۰۰ مگابایت بر ثانیه است.

لپ تاپ ایسوس Vivobook Pro 16X دارای یک وب‌کم FullHD با دکمه شاتر فیزیکی است. دو پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB 3.2 Type-A، یک خروجی HDMI 2.1 و درگاه Ethernet در این دستگاه تعبیه شده است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این لپ تاپ جدید ایسوس در دو نسخه سه بعدی و معمولی عرضه خواهد شد. هر دو این نسخه ها در رنگ های مشکی و نقره ای قابل تهیه خواهند بود. در حال حاضر، این شرکت اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه Vivobook Pro 16X را فاش نکرده است.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 با نمایشگر OLED و Core-i7 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این لپ تاپ جدید ایسوس چیست؟ آیا امکان مشاهده محتوای 3D در یک لپ تاپ، برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

تصاویر تبلیغاتیش خیلی اگزجره هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی