حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیریت طراحی موبایل های سامسونگ به طراح سابق مرسدس بنز سپرده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در یک پست رسمی اعلام کرد که تیم طراحی MX اکنون توسط Hubert H. Lee رهبری خواهد شد. لی مسئولیت EVP و رئیس تیم طراحی MX یا Mobile Experience را بر عهده خواهد گرفت. او قبلا به عنوان مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز چین کار می کرد و بیش از دو دهه تجربه طراحی و رهبری را برای تیم طراحی موبایل های سامسونگ به ارمغان می آورد.

طراحی موبایل های سامسونگ

لی به عنوان مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز چین جوایز متعددی را در ایالات متحده و چین دریافت کرده است. در حال حاضر، لی در نقش جدید خود در سامسونگ، تیم طراحی MX را که مسئول طراحی محصولات گلکسی مانند سری گلکسی اس و Z، گلکسی تب، گلکسی واچ و سایر دستگاه‌ها هستند، برعهده خواهد گرفت.

همانطور که در پست رسمی آمده است، استفاده از Hubert H. Lee به ارائه ظاهر و احساس جدیدی در محصولات Galaxy کمک می‌کند و بر اساس همان روشی است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را دوست دارند.

لی درباره شغل جدید خود گفت:

“من هیجان زده هستم که به شرکتی ملحق می شوم که در لبه نوآوری تلفن همراه است و تیم مسئول ایجاد تجربیات جدید تلفن همراه را از طریق هنر طراحی رهبری می کنم.”

اولین رئیس زن سامسونگ در بخش بازاریابی جهانی این شرکت قرار گرفت

سامسونگ همچنین در اوایل ماه جاری اولین رئیس زن خود را معرفی کرد. قابل ذکر است که لی یانگ هی مسئولیت ریاست مرکز بازاریابی جهانی برای بخش Samsung DX (Device eXperience) را بر عهده گرفت و این بخش بر تجارت گوشی های هوشمند سامسونگ نظارت دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تحولی در محصولات Galaxy سامسونگ رخ بدهد؟ چه تحولی شما را راضی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)