حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین رئیس زن سامسونگ در بخش بازاریابی جهانی این شرکت قرار گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ رسما اعلام کرد که یک مدیر اجرایی زن را به سمت ریاست ارتقا داده است. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سامسونگ الکترونیکس لی یانگ هی (Lee Young-hee) را به سمت ریاست مرکز بازاریابی جهانی بخش Samsung DX (Device eXperience) ارتقا داد. این همان بخشی است که بر تجارت گوشی های هوشمند سامسونگ نظارت می کند.

اولین رئیس زن سامسونگ

این یک موقعیت جذاب برای لی یانگ هی است، زیرا او از سال 2007 با Samsung Electronics کار می کند. او در سال 2012 به سمت معاونت ارتقا یافت. قبل از پیوستن به سامسونگ در سال 2007، لی با L’Oreal کار می کرد. سامسونگ به او برای تبلیغ تصویر و برند گوشی‌های گلکسی سامسونگ مسئولیت داده است.

Lee Young-hee

Lee Young-hee

همچنین سامسونگ الکترونیکس با این ارتقا یک خانم به پست ریاست، یک پیام مهم دارد و آن این است که آن ها بدون نگاه تبعضی‌آمیز به زن نگاه می کنند و کارمندان زن می توانند بدون توجه به جنسیت خود تلاش کنند، از نردبان بالا بروند و پاداش بگیرند.

قابل ذکر است، این ارتقا بخشی از تغییرات جزئی در شرکت سامسونگ است که برای اولین بار از زمانی که لی جائه یونگ به عنوان رئیس اجرایی شرکت در ماه اکتبر ارتقا یافت، انجام شد.

جالب اینجاست که سامسونگ مدیر جدیدی برای واحد لوازم خانگی خود منصوب نکرده است. این سمت از زمان استعفای لی جائه سونگ در اکتبر به دلایل شخصی خالی بود. این شرکت گفت که از آن زمان تاکنون این وظیفه بر عهده هان جونگ هی، معاون و مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیک بوده است.

لی بو جین، دختر بزرگ رئیس فقید سامسونگ الکترونیکس در حال حاضر به عنوان رئیس و مدیر اجرایی هتل شیلا، یکی از شرکت های وابسته به سامسونگ، خدمت می کند.

نظر شما درباره تلاش Samsung برای حذف تبغیض جنسیتی در محیط کاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)