حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند آنر بند ۶ با نمایشگر بزرگ و عمر باتری طولانی معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، گجت‌های پوشیدنی

آنر یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید گجت های پوشیدنی است. به تازگی دستبند آنر بند ۶ / Honor band 6 با نمایشگر بزرگ و عمر باتری طولانی معرفی شده است که با قیمت مناسبی می تواند تبدیل به یک خرید خوب تبدیل شود.

آنر بند ۶

آنر از جدیدترین ردیاب تناسب اندام خود با نام Band 6 رونمایی کرده است. آنر بند ۶ از یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با شیشه 2.5D برخوردار است و در دو نوع عرضه می شود: یکی با NFC و دیگری بدون NFC.

دستبند Honor Band 6 دارای طراحی نسبتا مینیمالیستی است و فقط یک دکمه سخت افزاری برای وحود دارد. در حقیقت، تمام پیمایش و تعامل رابط کاربر با صفحه لمسی دستگاه انجام می شود.

آنر بند ۶

آنر بند ۶

آنر Band 6 همچنین دارای یک حسگر پایش اکسیژن خون و یک حسگر ضربان قلب است. این دستبند تا ۵ اتمسفر ضد آب است. ردیاب تناسب اندام از Huawei TruSleep برای نظارت بر خواب پشتیبانی می کند و می تواند دوره های قاعدگی را ردیابی کند.

طبق گفته آنر دستبند جدید بند ۶ باید حدود ۱۴ روز شارژدهی با باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که با ۵ دقیقه شارژ تا ۲ روز دوام باتری دارد.

قیمت آنر بند ۶ بدون NFC دار برابر 249CNY یا 37 دلار آمریکا است. قیمت آن برای نسخه با NFC به 289CNY یا 43 دلار افزایش می یابد. آنر بند ۶ به صورت رسمی در ۳ رنگ ارایه می شود.

نظر شما درباره دسبتند جدید آنر بند ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خوبه یه آنر بند 5 دارم ردش میکنم اینو میگیرم.

mr.veyani

عالی ممنون آقای عطایی
تشکر بی پایان

Mahdi

اینجا ارزش nfc برابر ۶ دلاره ، اونوقت برند های گوشی وقتی شایعات گوشی های جدیدشون پخش میشه میگن وای nfc هم داره

Milad7

قیمت چی میگه؟ 😛 عالی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)