حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت View Count توییتر نشان می‌دهد ۹۰ درصد کاربران این پلتفرم فقط و فقط توییت می‌خوانند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توییتر از جمله شبکات اجتماعی اصلی است که کاربران زیادی در شبانه‌روز با آن تعامل دارند. اخیرا این شبکه اجتماعی ویژگی جدید ارائه کرده است. در واقع قابلیت View Count توییتر نشان می‌دهد ۹۰ درصد کاربران این پلتفرم فقط و فقط توییت می‌خوانند، یعنی نه توییت ارسال می‌کنند، نه توییتی را لایک می‌کنند و نه به توییت‌ها پاسخ می‌دهند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قابلیت View Count توییتر و آمار عجیب تعامل کاربران این پلتفرم

مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، اخیرا چندین تغییر در توییتر ایجاد کرده است تا این پلتفرم را بهتر از گذشته کند. با این حال، بسیاری وی را مدیری ناپایدار و شاید بیش از حد پر حاشیه می‌دانند که نمی‌تواند تصمیمات مناسبی برای توییتر بگیرد. در نظرسنجی اخیری که توسط خود ایلان ماسک برگزار شد، ۵۷.۵ درصد از ۱۷ میلیون رای دهنده، به وی گفته‌اند که از سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر کناره گیری کند.

اقلیت ۴۲.۵ درصدی دیگر نیز به ماندن ایلان ماسک در پست ریاست خود رای داده‌اند. اگرچه ایلان ماسک ادعا می‌کند که از نتیجه رای‌گیری تبعیت می‌کند، اما همچنین اعلام کرد که به‌محض یافتن یک فرد مناسب، سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر را ترک خواهد کرد. اما این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد؟ واقعیت این است که دقیقا نمی‌دانیم. در اقدام دیگری، ایلان ماسک یک ویژگی جدید توییتر را در جدیدترین توییت خود به نام View Count اعلام کرد.

قابلیت View Count توییتر

ویژگی جدید تعداد بازدید کاربران این امکان را به شما می‌دهد که بدانند یک توییت چه مقدار خوانده یا مشاهده شده است. ایلان ماسک گفته است که هدف اصلی از استناد به عملکرد View Count این است که به کاربران نشان دهد توئیتر در واقع فعال‌تر از چیزی است که شما انتظار دارید. وی ادعا می‌کند که با استفاده از این ویژگی، کاربران توییتر می‌توانند به طور دقیق‌تر و صحیح‌تر بدانند که چند نفر از دنبال کنندگان‌ آن‌ها، از توییتر استفاده می‌کنند و از توییت‌ها بازدید کرده‌اند.

قابلیت نمایش تعداد بازدید توییت‌ها در توییتر اکنون ارائه شده است. ایلان ماسک بر این باور است که از آنجایی که اکثر کاربران توییتر (بیش از ۹۰ درصد به گفته وی) در اقدامات عمومی در این پلتفرم (شامل لایک، ریتوییت و پاسخ) شرکت نمی‌کنند، تعداد بازدیدها تصویر واضح‌تری از یک توییت به ما می‌دهد. در واقع این موضوع نشان می‌دهد ارزش تعامل کاربر توییتر قبلا عملکرد مشابهی داشته است، اما فقط برای توییترها. توییت‌کنندگان می‌توانند روی گزینه «مشاهده تحلیل توییت» یا «View Tweet Analytics» کلیک کنند تا ببینند وضعیت تعامل بازدیدکنندگان با توییت‌های شما چگونه است.

قابلیت View Count توییتر

به گفته GizChina، با این حال، ایلان ماسک اکنون این ویژگی را در اختیار عموم قرار داده است تا کاربران بتوانند وضعیت تعاملات حساب کاربری خود را بدانند. برخلاف سایر تصمیمات بحث برانگیز مانند اشتراک ۸ دلاری برای تایید کاربران، این قابلیت نمایش تعداد بازدید بسیار خوب و کاربردی است. به نظر می‌رسد اکنون توییتر به کاربران این امکان را می‌دهد که فعال یا غیرفعال کردن این ویژگی را انتخاب کنند.

ایلان ماسک کاملا درست می‌گوید. زیرا در توییت او که منتشر شد، کمتر از ۳۵ هزار ریتوییت و کمتر از ۴۰۰ هزار لایک وجود دارد. با این حال، بیش از ۵۰ میلیون بازدید دارد. در حالی که برخی از ایلان ماسک به خاطر اینکه گفته است این ویژگی از قبل به عنوان یک برنامه وجود داشته است، انتقاد می‌کنند، اما برخی دیگر می‌گویند از این قابلیت متنفر هستند.

با این حال دانستن یک مسئله مهم است، هزاران نفر از ایلان ماسک و هر کاری که وی انجام می‌دهد نفرت دارند. حتی اگر ایلان ماسک بزرگ‌ترین مشکل جهان امروز را حل کند، به احتمال زیاد توییتی خواهیم یافت که می گوید از وی متنفر است. ایلان ماسک با View Count به خوبی عمل به قول خود عمل کرده است. اولا، اکنون دیدن آن برای همه بسیار آسان است و ثانیا، ثابت می‌کند که توییتر آنقدر که بسیاری از مردم می‌خواهند آن را به نظر برسانند، کمبود کاربر ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان