حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظرسنجی ایلان ماسک درباره کناره گیری از مدیریت توییتر با پاسخ مثبت شرکت کنندگان همراه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، چهره ها

ایلان ماسک را تقریبا همه ما می‌شناسیم، وی بارها نشان داده است که درباره اخذ تصمیماتی خاص همواره از کاربران و دنبال کنندگان خود نظرسنجی می‌کند. حالا اما ماجرا به مراتب جالب‌تر از گذشته نیز می‌شود. زیرا نظرسنجی ایلان ماسک درباره کناره گیری از مدیریت توییتر با پاسخ مثبت شرکت کنندگان همراه شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

نظرسنجی ایلان ماسک درباره کناره گیری از مدیریت توییتر با پاسخ مثبت شرکت کنندگان همراه شد

همانطور که گفته شد، بارها دیده‌ایم که ایلان ماسک از کاربران توییتر درباره اینکه آیا اقدامات خاصی باید انجام شود (از جمله اینکه آیا حساب توییتر رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ باید دوباره فعال شود یا خیر) نظرسنجی کرده است. تنها چند روز پس از شورش ۶ ژانویه ۲۰۲۱، این شبکه اجتماعی، حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه به حالت تعلیق درآورد. در واقع ۵۱.۸ درصد شرکت کنندگان در آن نظرسنجی به بازگشت ترامپ رای داده‌ بودند و از او دعوت به این کار شد. با این حال، رئیس جمهور سابق اکنون از پلتفرم Truth Social خودش استفاده می‌کند و برنامه‌ای برای بازگشت به توییتر ندارد.

اکنون ماسک از مشترکین توییتر خواسته است که در مورد موضوع بزرگ‌تری رای بدهند و آن هم چیزی نیست جز اینکه آیا وی باید از سمت ریاست توییتر کنار برود؟ وی همچنین تاکید کرده است که از نتایج این نظرسنجی تبعیت خواهد کرد. تا ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت EST، حدود ۵۶.۴ درصد از شرکت کنندگان گزینه «بله» و ۴۳.۶ درصد نیز به گزینه «خیر» رای داده بودند. تا آن لحظه در مجموع ۹.۶ میلیون رای ثبت شده بود، در حالی که ۷ ساعت تا پایان رای گیری باقی مانده بود. اگر شما نیز  می‌خواهید در این رای گیری مشارت کنید، می‌توانید برای رای دادن به این موضوع مهم روی این لینک کلیک کنید.

نظرسنجی ایلان ماسک درباره کناره گیری از مدیریت توییتر

سلطنت ماسک در توییتر با هرج و مرج، تصمیمات عجیب و غریب، اشتباهات فاحش و از همه مهم‌تر، افزایش عمده سخنان نفرت انگیز همراه شده است. ماسک علیرغم اینکه مدعی است که خود را یک آزادی خواه مطلق بیان می‌کند، اما اخیرا حساب کاربری برخی از روزنامه نگارانی را که اخبار او را پوشش می‌دادند مسدود کرد. او بعدا این تصمیم را تغییر داد و گویا یکی از چندین دفعه‌ای است که ایلان ماسک تصمیمی می‌گیرد و سپس آن را تغییر می‌دهد. این موضوع با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری او برای خرید توییتر شروع شد و در ادامه وی سعی کرد از این پیشنهاد عقب نشینی کند.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در آخرین لحظه، زمانی که شکایت توییتر علیه ایلان ماسک و شکایت متقابل او علیه توییتر در شرف اتمام بود، ماسک دوباره از میدان خارج شد و تصمیم گرفت معامله را متوقف کند. وی هنوز هم ممکن است از تصمیم خود پشیمان شود و اگر قبلا این کار را نکرده باشد، شاید بعدا نسبت به انجام آن اقدام نماید. بسیاری از نظرات توییتر نشان می‌دهد که کاربران در مورد اینکه ماسک حتی در صورت شکست در نظرسنجی عملا کنترل توییتر را رها کند، تردید دارند.

استیو رودن، نویسنده ورزشی (SteveRudden@) در توییتی نوشته است افرادی که رای مثبت می‌دهند متوجه شده‌اند که ایلان ماسک همچنان مالک توییتر است، در واقع او فقط کسانی را پیدا می‌کند تا در فعالیت‌های روزانه وی شرکت کنند، زیرا او در همه چیز حرفی برای گفتن دارد، پس رای شما مثبت است و نه گفتن به معنی عملی نامفهوم تلقی می‌شود. اما همانطور که وسکات ایبرتس (@SBN_Wescott)، یکی دیگر از نویسندگان ورزشی، اشاره کرده است، این موضوع کاملا بی معنی نیست که به تحقیر شدن او توسط این نظرسنجی کمک کنیم. نظر شما کاربران ترنجی در مورد نظرسنجی ایلان ماسک درباره کناره گیری از مدیریت توییتر که با پاسخ مثبت شرکت کنندگان همراه شده است، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان