حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی Honor 80 GT دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی را نشان می دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

دو روز پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که تاریخ معرفی آنر ۸۰ جی تی و تبلت جدید این برند مشخص شد و ۵ دی ۱۴۰۱ را باید برای آن علامت بزنید. امروز اما مشخصات احتمالی Honor 80 GT دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی را نشان می دهد.

مشخصات احتمالی Honor 80 GT

آنطور که از تیزرها مشخص است، مدل GT سری آنر 80 در طراحی با مدل های معمولی این خانواده متفاوت خواهد بود. آنر تصمیم گرفته برای کاهش هزینه ها بخش هایی از بدنه را از پلاستیک بسازد.

همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی سونی IMX800 است. از همین سنسور و در اوایل سال جاری در سری آنر 70 استفاده شده بود. چند روز پیش با رصد لیست 3C مشخص شد که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه خواهد شد.

انتظار داریم که که آنر ۸۰ جی تی دارای یک صفحه نمایش OLED با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی باشد. این صفحه نمایش تخت دارای وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز است.

گوشی جدید آنر

گوشی جدید آنر

از سوی دیگر، تیزرهای رسمی بخشی از طراحی Honor 80 GT را نشان می دهند. این گوشی در دو رنگ و یک نسخه ویژه وارد بازار خواهد شد.

آنر حضور چیپست کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 را تایید کرده است. این دستگاه ممکن است رابط کاربری MagicOS 7 مبتنی بر Android 13 را ارائه کند.

گفته می شود که قیمت حدود ۴۳۰ دلاری برای این دستگاه در نظر گرفته می شود و اگر این اتفاق درست باشد، آنر 80 GT می تواند یکی از بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار قاتل باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر این محصول آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)