حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر ۸۰ جی تی و تبلت جدید این برند مشخص شد: ۵ دی ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

مدتی هست که منتظر Honor 80 GT هستیم. امروز و به صورت رسمی درباره تاریخ رونمایی این محصول صحبت شده است. تاریخ معرفی آنر ۸۰ جی تی و تبلت جدید این برند مشخص شد و ۵ دی ۱۴۰۱ باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

آنر ۸۰ جی تی

آنر یک تیزر رسمی را در صفحه Weibo خود منتشر کرده و از تاریخ معرفی گوشی هوشمند جدید خود خبر داد. Honor 80 GT که هفته گذشته گواهینامه 3C در چین را دریافت کرد، دوشنبه هفته آینده یعنی ۵ دی ۱۴۰۱ به طور رسمی معرفی خواهد شد.

بخشی از طراحی این گوشی در پوستر رسمی مشخص است. طراحی نسبتا قدیمی مستطیل عمودی مشکی که شامل دوربین‌هاست را برای این گوشی انتخاب کرده اند که شاید خیلی هم بد نباشد. نظر شما چیست؟

آنر ۸۰ جی تی

آنر ۸۰ جی تی

این گوشی مراسم معرفی خود را با یک تبلت جدید از آنر که در تیزر دوم به تصویر کشیده شده است، به اشتراک خواهد گذاشت. هیچ خبری در مورد این تبلت وجود ندارد، اما پشتیبانی از قلم را خواهد داشت و یک فلاش LED برای دوربین تکی خود ارائه می کند.

آنر 80 GT چهارمین گوشی از خانواده 80 آنر خواهد بود، خانواده‌ای که ماه گذشته رونمایی شد. آنطور که از اسم آن پیداست باید تمرکزی روی عملکرد یا بازی داشته باشد که از ظاهرش حداقل چنین چیزی پیدا نیست.

طراحی دوربین و قرارگیری دکمه تنظیم صدا نشان می دهد که Honor Pad دارای طراحی جدیدی است. شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را Honor V8 Pro نامید، و ما انتظار داریم که در هفت روز منتهی به این رویداد تیزرهای رسمی بیشتری را ببینیم.

منتظر این محصولات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)