حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هتل های کوالالامپور از لوکس تا اقتصادی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شهر زیبای کوالالامپور به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری جنوب شرق آسیا سالانه پذیرای گردشگران و سفردوستان زیادی است. برای اینکه تجربه‌ای فراموش نشدنی را در سفر به پایتخت کشور مالزی داشته باشید، انتخاب محل اقامت باکیفیت تاثیر بسزایی در این مورد دارد. در ادامه تعدادی از هتل های کوالالامپور از هتل های 5 ستاره لوکس گرفته تا هتل های اقتصادی را می‌کنیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید اقامتی آرام و ماندگار را در یکی از هتل های این شهر تجربه کنید.

هتل فورسیزنز پلیس | Four Seasons Place

یکی از لوکس ‌ترین هتل های شهر کوالالامپور مالزی که در کنار برج های دو قلو پتروناس واقع شده، هتل فورسیزنز پلیس محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره با 65 طبقه، در لیست بلندترین هتل های دنیا جای دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر کوالالامپور از ارتفاع 343 متری داشته باشید؛ البته خوب است بدانید هزینه اقامت در اتاق‌های طبقات بالاتر، مشمول پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.

هتل ماندارین | Mandarin Oriental

یکی از مشهور ترین هتل های 5 ستاره مالزی که در کوالالامپور واقع شده، هتل ماندارین است. پرسنل این مجموعه به 9 زبان زنده دنیا صحبت می‌کنند که این امر، برقرار کردن ارتباط را برای میهمانان آسان‌تر می‌کند. هتل ماندارین نیز فاصله‌ کوتاهی تا برج های پتروناس دارد و مسافران با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به پارک KLCCو ارکستر فیلارمونیک مالزی خواهند داشت. این هتل دارای 10 رستوران بزرگ و باکیفیت بوده که با سرو انواع غذا های محلی و بین المللی به خوبی توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند.

هتل ام او وی کوالالامپور | MOV Hotel

هتل ام او وی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوالالامپور بوده که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل با معماری به سبک کشور چین، نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. از امکانات هتل می‌توان به استخر روباز، سالن موسیقی، رستوران ‌های باکیفیت با سرو غذاهای ملی و بین‌ المللی، اینترنت پر سرعت رایگان، اتاق مخصوص سیگار، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس و جلسات اشاره کرد. گردشگران با اقامت در واحدهای اقامتی هتل ام او وی می‌توانند چشم‌اندازی زیبا رو به شهر داشته باشند.

هتل کروس کوالالامپور | Corus Hotel Kuala Lumpur

هتل کروس کوالالامپور جزو هتل های چهار ستاره این شهر محسوب می‌شود که امتیاز بالایی از میهمانان دریافت کرده است. این هتل با قرار گیری در مرکز شهر و همچنین نزدیکی ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس به آن، دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهر دارد. از امکانات هتل می‌توان به خدمات ماساژ، استخر روباز، خدمات نگهداری از کودک، ترانسفر فرودگاهی، سه رستوران، کافی شاپ، صرافی، سونا بخار و خشک، پارکینگ و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

هتل داینستی کوالالامپور | Dynasty Hotel Kuala Lumpur

اگر به دنبال رزرو هتلی باکیفیت اما مقرون به صرفه هستید، رزرو هتل داینستی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این هتل که جزو هتل های سه ستاره کوالالامپور محسوب می‌شود، با ارائه خدمات خوب و میزبانی مناسب توانسته رضایت میهمانان زیادی را جلب کند. کارکنان مجرب و کارآزموده این مجموعه که به سه زبان انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند، در تلاشند تا با ارائه بهترین خدمات، تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای گردشگران این شهر رقم بزنند. فروشگاه سوغاتی، خدمات VIP ، خشکشویی، مرکز تناسب اندام و خدمات زیبایی از جمله امکانات و خدمات هتل داینستی محسوب می‌شود.

هتل سیتروس مالزی | Hotel Citrus Kuala Lumpur

یکی از هتل های سه ستاره با کیفیت مناسب در مرکز شهر کوالالامپور، هتل سیتروس است. مسافرانی که قصد تجربه سفری اقتصادی و مقرون به صرفه به مالزی را دارند، انتخاب و رزرو این هتل گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. از امکانات و خدمات هتل سیتروس کوالالامپور می‌توان به اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، صبحانه بوفه، سرویس اتاق 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. این هتل دارای 171 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق بوده و مسافران می‌توانند بسته به نوع نیاز و سلیقه‌شان یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

رزرو هتل های کوالالامپور با بهترین قیمت در فلای تودی

اگر به دنبال رزرو هتل های کوالالامپور با بهترین قیمت هستید، سایت فلای تودی مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. برای رزرو آنلاین هتل های کوالالامپور در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت کوالالامپور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی کوالالامپور از هتل های اقتصادی و ارزان قیمت گرفته تا هتل های پنج ستاره و لوکس، به ترتیب از ارزان به گران برایتان به نمایش درخواهد آمد و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل کوالالامپور

هنگام رزرو آنلاین هتل کوالالامپور، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، فاصله اماکن مهم و دیدنی کوالالامپور تا هتل منتخب، قوانین و شرایط و اطلاعات کلی مورد نیاز را یکجا ببینید. در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافرین و پرداخت هزینه، واچر هتل را در لحظه دریافت کنید. اگر در هر مرحله از انجام رزرو هتل، با مشکل مواجه شدید، کافیست با کارشناسان FLYTODAY.IRدر میان بگذارید تا در زمانی کوتاه شما را راهنمایی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات