حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو و وان پلاس همکاری جدید خود در بخش گوشی‌های هوشمند را اعلام کردند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تجاری، وان‌پلاس

کمپانی OnePlus روز شنبه رویدادی را برای جشن نهمین سالگرد تأسیس خود برگزار کرد و چندین اطلاعیه قابل‌توجه در مورد برنامه‌های آینده این برند را به‌اشتراک گذاشت. طی یک تصمیم جدید، دو برند وان پلاس و اوپو همکاری استراتژیک جدیدی را برای سال‌های آینده اعلام کردند که طی سه سال آینده، اوپو 10 میلیارد یوان (1.43 میلیارد دلار) در وان پلاس سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

همکاری جدید اوپو و وان پلاس

استراتژی جدید «دو برند»، OnePlus را به‌عنوان برند پیشگام برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار معرفی خواهد کرد. درعین‌حال، محصولات این شرکت دارای حاشیه سود خالص صفر خواهند بود تا به حفظ بهترین ویژگی‌ها و کیفیت در قیمت مقرون‌به‌صرفه کمک کند.

جشن تولد نه سالگی وان پلاس

جشن تولد نه سالگی وان پلاس

همچنین براساس رویه جدید، گوشی‌ها و محصولات وان پلاس به‌طور انحصاری و به‌صورت آنلاین در چین فروخته می‌شوند و مشتریان می‌توانند در مراکز خدمات Oppo در سراسر کشور تعمیرات خود پیرامون محصولات وان پلاس را دریافت کنند.

همکاری جدید اوپو و وان پلاس

همکاری جدید اوپو و وان پلاس

فروشگاه آنلاین Oppo در چین درحال‌حاضر جدیدترین گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی OnePlus را برای فروش فهرست کرده است. آخرین خبر این است که انجمن وان پلاس اکنون مجدداً در چین راه‌اندازی شده است تا به طرفداران این شرکت کمک کند در مورد همه موضوعات پیرامون برند OnePlus بحث، اشتراک‌گذاری و صحبت کنند.

حدود یک سال پیش بود که دو برند وان پلاس و اوپو رسما با یکدیگر ادغام شدند. همچنین در یک مطلب، ما به این موضوع پرداختیم که ادغام این دو برند چه سرنوشتی را برای آینده آن‌ها رقم زده و طرفداران آن‌ها باید انتظار چه چیزی را بکشند. چندی بعد نیز، اعلام شد که گوشی پرچمدار حاصل همکاری این دو، ترکیب دستگاه‌های برتر وان پلاس و فایند ایکس اوپو بوده و دو سیستم‌عامل OxygenOS و ColorOS را با یکدیگر ادغام خواهد کرد که البته تاکنون این موضوع به‌طور کامل محقق نشده است.

نظر شما درباره مشارکت جدید اوپو و وان پلاس در بخش گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی