حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رزرو بهترین هتل های تهران با تخفیف ویژه در رهی نو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شهر تهران که پایتخت کشور زیبای ایران بوده، هرسال پذیرای مهمانان از تمام نقاط ایران و جهان است. تهران هم مانند بقیه شهرهای ایران، جاذبه‌های گردشگری زیادی برای دیدن و هتل‌های متنوع زیادی برای اقامت دارد. انتخاب هتل مناسب از میان این هتل‌های متنوع کمی برای مسافران دشوار است و دوست دارند که بهترین هتل‌ها را با قیمتی مناسب رزرو کنند.

برای انتخاب بهتر و آسان از میان این هتل‌ها، ما تصمیم گرفتیم در رهی نو هتل های لوکس تهران را برای شما معرفی کنیم تا در هنگام رزرو هتل در تهران دیگر استرس و نگرانی نداشته باشید. در ادامه با هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره تهران آشنا شوید.

هتل های 5 ستاره تهران

یکی از بهترین گزینه‌ها در انتخاب هتل، هتل‌های 5 ستاره هستند. این هتل‌ها در هرجای دنیا برترین رتبه را دارند و از لحاظ کیفیت و امکانات حرف اول را می‌زنند و معیارهای یک هتل خوب را دارند.

اکثر هتل‌های 5 ستاره تهران دارای موقعیت مکانی خوب، کادر خوش‌اخلاق و مجرب، امکانات رفاهی بالا و مجهز، بهداشت محیط، رستوران و غذای باکیفیت، امنیت و حفاظت جانی و مالی، اینترنت و آرامش محیط هستند و باید دقت کنیم که هتل انتخابی ما شامل این موارد باشد. برای انتخاب بهتر با چند مورد از این هتل‌های 5 ستاره بیش‌تر آشنا شوید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از هتل های لوکس تهران شمرده می‌شود که در سال 94 در منطقه خوش‌آب‌وهوای سعادت‌آباد تهران شروع به کار کرده است. این هتل شامل انواع متنوعی از اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مختلف است و راحتی دسترسی آن به دیگر جاذبه‌های شهر تهران یکی از مزیت‌های مهم آن است.

هتل هما تهران

هتل هما که تقریباً 50 سال سابقه کاری دارد و هرسال پذیرای مهمانان زیادی است، به دلیل امکانات و خدمات رفاهی خوب و مناسبی که ارائه می‌دهد، موفق به اخذ گواهی بین‌المللی IOS شده و با 16 طبقه و 177 باب واحد اقامتی در خیابان ولیعصر، یکی از بهترین هتل‌های تهران با منظره دیدی زیبا برای اقامت شناخته شده است.

هتل پرشین پلازا تهران

یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌ها، هتل لوکس پرشین پلازا است که در منطقه اداری عباس‌آباد واقع شده است و برای افرادی که به دلیل جلسات کاری و امور اداری به تهران سفر می‌کنند انتخاب بسیار خوبی است. این هتل به‌خاطر تمیزی و امکانات اتاق‌ها و برخورد کارکنانش بسیار مشهور و محبوب در میان مسافران است و امکانات و خدمات هتل موجب رضایت مهمانان بوده است.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران که از هتل‌های قدیمی و لوکس تهران بوده و درگذشته با نام هایت شناخته شده است، علاوه بر امکانات خوب و برتر، بسیار دوستدار طبیعت بوده و در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند و بااین‌حال جزء هتل‌های خوب تهران به شمار می‌آید.

هتل استقلال تهران

یکی دیگر از هتل‌های قدیمی تهران، هتل استقلال است که از سال 1341 با 30 طبقه و 552 باب واحد اقامتی فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل دو برج شرقی و غربی دارد و برای افرادی که برای جلسات کاری و تجاری به تهران سفر می‌کنند مناسب‌ترین گزینه انتخابی است. همچنین با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی و رستوران‌های مختلف، می‌تواند بهترین میزبان مسافران باشد.

هتل های 4 ستاره تهران

برای رزرو هتل در تهران اگر به هر دلیلی تمایل به رزرو هتل‌های 5 ستاره نداشتید، می‌توانید از هتل های 4 ستاره تهران رزرو کنید. این هتل‌ها شاید امکانات و خدمات کم‌تری نسبت به هتل‌های 5 ستاره داشته باشند، اما برای اقامت مناسب هستند و می‌توانند لحظات خوبی برای شما ثبت کنند. در ادامه با چند مورد از هتل های 4 ستاره تهران آشنا شوید.

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران که طبق استاندارهای جهانی ساخته شده، از نخستین هتل‌های فرودگاهی کشور است. این هتل پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده دارد و شعار معروف آن که (اینجا را خانه خود بدانید)، آسایش و اطمینان ‌خاطر را برای مهمانان عزیز تضمین می‌کند. این هتل در 11 طبقه و 196 باب واحد اقامتی لوکس در روبروی ترمینال یک فرودگاه امام ساخته شده است.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان از هتل های 4 ستاره تهران است که در سال 1355 با نام رویال گاردن با 18 طبقه و 248 واحد اقامتی ساخته شده است. ساختمان باشکوه این هتل در خیابان طالقانی است و به دیگر جاذبه‌های گردشگری تهران دسترسی راحتی دارد.

هتل المپیک تهران

در اتوبان تهران کرج و ضلع غربی ورزشگاه آزادی هتل 4 ستاره لوکس المپیک قرار دارد که 100 باب اتاق و سوئیت اقامتی متنوع دارد و شامل خدمات و امکانات رفاهی خوب برای مسافران است.

هتل هویزه تهران

از هتل‌های 4 ستاره تهران که موقعیت مکانی خوبی دارد و به اماکن دیدنی و گردشگری دسترسی راحتی دارد هتل هویزه تهران است. هتل هویزه با 15 طبقه و 136 واحد اقامتی متنوع، آماده پذیرای مهمانان است و امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی ارائه می‌دهد.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ 4 ستاره تهران در قلب پایتخت ایران قرار دارد و شامل 10 طبقه و 288 واحد اقامتی لوکس و مدرن است. میزان رضایت‌مندی مهمانان از هتل و خدمات آن نشان‌دهنده کیفیت و برتری این هتل است.

از دیگر هتل های 4 ستاره تهران می‌توان هتل سیمرغ، هتل بزرگ فردوسی، هتل پارسیان کوثر، هتل اسکان الوند، هتل بزرگ ارم، هتل آرامیس تهران، هتل رامین تهران، هتل قلب تهران و … را نام برد که همه این هتل‌ها تمامی امکانات هتل‌های 4 ستاره را شامل می‌شوند و موجب رضایت و محبوبیت مهمانان هستند.

رزرو بهترین هتل‌های تهران در رهی نو

تمامی هتل‌های 4 و 5 ستاره تهران که در این مطلب معرفی شد را می‌توانید با قیمتی مناسب در رهی نو رزرو کنید. با رزرو آنلاین هتل از این سایت، شامل تخفیفات ویژه شده و با قیمتی استثنائی‌تر از هرجایی هتل موردنظر را رزرو می‌کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات