حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Watch Buds رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

بالاخره هواوی Watch Buds رسما معرفی شد. این محصول با نامی که دارد کاملا مشخص است که ترکیبی از ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم است. بیاید با هواوی واچ بادز بیشتر آشنا شویم.

هواوی Watch Buds

اگرچه در نگاه اول این محصول بیشتر یک ساعت هوشمند است، اما یک هدفون بی سیم درون آن پنهان شده است. این اولین محصولی است که با چنین طراحی در جهان عرضه می شود.

هواوی Watch Buds

هواوی Watch Buds

همانطور که حدس می‌زنید، بزرگترین مشکلی که هنگام ساخت چنین محصولی با آن مواجه می‌شوید اندازه آن است. اما به نظر می رسد Huawei WATCH Buds می تواند این مشکل را حل کند. منظور ما این است که خیلی حجیم به نظر نمی رسد. ساعت با هدفون داخلش هنوز هم اندازه یک ساعت معمولی را با ضخامت 14.99 میلی متر ارائه می کند.

ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش دایره ای 1.43 اینچی است. لبه ساعت دارای طراحی مسطح است. در عین حال بند از پوست گوساله ساخته شده است. درب ساعت مانند یک ساعت جیبی بالا می‌آید و به کاربران اجازه می‌دهد تا هدفون را بیرون بیاورند.

اگرچه این محصول دو در یک است، اما عملکرد Huawei WATCH Buds افت ندارد. همچنان سیستم HarmonyOS 3 را اجرا می کند و از نصب برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند.

از نظر عملکردهای ردیابی سلامت، از نظارت بر خواب، تشخیص اکسیژن خون، تشخیص ضربان قلب، بررسی شرایط سلامت قلب و غیره پشتیبانی می کند.

به غیر از آن، بیش از 80 حالت ورزشی وجود دارد و دارای بیش از 200 دوره تناسب اندام داخلی است.

گوشی‌های هدفون از اجزای کوچک سفارشی شده استفاده می کند. در مقایسه با هدفون دیگر حجم هر گوشی تا 50 درصد کاهش یافته است. میزان استفاده از فضای داخلی به 90٪ می رسد و وزن خالص هر گوشی هدفون تنها حدود 4 گرم است.

با توجه به اندازه جمع و جور، هواوی طراحی دو آنتن هوشمند را برای آن ثبت کرده است. با توجه به روش های مختلف استفاده، برای دستیابی به عملکرد خوب، بین آنتن‌های مختلف سوئیچ می شود.

گوشی‌های هندزفری به صورت خودکار گوش چپ و راست را شناسایی می کنند و نیازی نیست که هنگام درون گوش قرار دادن، نگران این موضوع باشید. همچنین نیازی به تنظیم زاویه برای شارژ مغناطیسی نیست زیرا آنها از شارژ 360 درجه پشتیبانی می کنند.

مرکز کنترل هوشمند روی ساعت می تواند حالت کاهش نویز را روشن و خاموش کند. در عین حال می تواند هدست را برای اتصال به دستگاه های مختلف کنترل کند.

از نظر عمر باتری، Huawei WATCH Buds می تواند سه روز و در یک سناریوی کاربردی معمولی دوام بیاورد. شما می توانید به مدت 4 ساعت به موسیقی گوش دهید یا زمانی که کاهش نویز خاموش است به مدت 2.5 ساعت صحبت کنید. با روشن شدن حالت صرفه جویی در انرژی، عمر باتری می تواند به هفت روز برسد. علاوه بر این، از شارژ بی سیم فوق سریع نیز پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره محصول جدید پوشیدنی هواوی چیست؟ فکر می کنید موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

ساعتش رو دارم به شدت راضیم ازش gt2

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)