حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر کامل پیکسل فولد گوگل به‌همراه ابعاد گوشی و اندازه نمایشگر آن منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

به‌تازگی، جزئیات بیشتری در مورد گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد به‌صورت آنلاین منتشر شده است و با توجه به جدیدترین رندر های این دستگاه، به‌نظر می‌رسد که عرض آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که پیش از این تصور می‌کردیم. رندرهای جدید پیکسل فولد همچنین رندر اولیه این گوشی که حدود یک ماه پیش فاش شده بود را تأیید می‌کند.

رندر پیکسل فولد گوگل

افشاگر مشهور OnLeaks ادعا می‌کند که Google Pixel Fold دارای ابعادی معادل 158.7×139.7×5.7 میلی‌متر درحالت بازشده خود خواهد بود که کمی پهن‌تر از Oppo Find N و تقریباً با همان ارتفاع است. بااین‌حال، این دستگاه به‌طور قابل‌توجهی عریض‌تر و کوتاه‌تر از گلکسی زد فولد 4 است و باعث می‌شود که نگهداری آن مشکل‌تر باشد. این دستگاه همچنین باریک‌تر از هر دو گوشی تاشو اوپو و سامسونگ خواهد بود، اما برآمدگی دوربین بزرگ آن ضخامتش را به 8.3 میلی‌متر افزایش می‌دهد.

رندر پیکسل فولد گوگل

رندر پیکسل فولد گوگل

OnLeaks همچنین نشان می‌دهد که Google Pixel Fold دارای یک صفحه‌نمایش داخی تاشو 7.69 اینچی با یک حاشیه در قسمت پایین و بالای نمایشگر و محل تعبیه دوربین سلفی و یک صفحه‌نمایش خارجی 5.79 اینچی با سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی آن است. این افشاگر همچنین رندرهایی با وضوح بالا را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی این دستگاه که آن را برای اولین بار در ماه گذشته دیدیم، تأیید می‌کند.

همان‌طور که در رندرها می‌بینید، گوگل پیکسل فولد دارای یک ماژول دوربین نواری در پنل پشتی خود است که شبیه به پیکسل 7 پرو به‌نظر می‌رسد اما به لبه‌ی دستگاه نرسیده است. این گوشی دارای دوربین سه‌گانه، فلاش LED و میکروفون می‌باشد که جزئیات سنسورهای بکاررفته در آن هنوز مشخص نیست. نمایشگر پوششی دستگاه دارای لبه‌های گرد و حاشیه‌های ضخیم خواهد بود و نمایشگر تاشو اصلی آن نیز از از حاشیه‌های ضخیم بهره می‌برد. دکمه تنظیم صدا و پاور Pixel Fold در لبه سمت راست آن قرار دارد و دکمه پاور به‌عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می‌کند.

اگرچه OnLeaks جزئیات بیشتری در مورد سخت‌افزار Pixel Fold به‌اشتراک نگذاشته است، ما گمان می‌کنیم که تراشه Tensor G2 گوگل قدرت این گوشی را تأمین کند. ازنظر نرم‌افزاری، پیکسل فولد احتمالاً اندروید 13 را با بهینه‌سازی‌هایی اجرا می‌کند تا به کاربران کمک کند از نمایشگر تاشو خود حداکثر استفاده را ببرند. شایعات حاکی از آن است که گوگل می‌تواند Pixel Fold را در ماه می سال آینده با قیمت 1799 دلار معرفی کند، اما برای اطمینان از این موضوع باید چند ماه صبر کنیم.

نظر شما درباره رندر کامل گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی