حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Pixel Recorder اکنون می‌تواند صحبت چندین نفر را به‌صورت همزمان تشخیص دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در رویداد Made by Google در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن Recorder در دستگاه‌های پیکسل به‌زودی به‌لطف یک ویژگی جدید، می‌تواند گفتارهای مختلف را از یکدیگر متمایز کند. این شرکت این ویژگی را در طول این رویداد نشان داده و بیان کرد که چگونه از یادگیری ماشینی برای شناسایی خودکار سخنرانان مختلف و رونویسی کلمات هر سخنران به‌طور جداگانه استفاده می‌کند. در آن زمان گوگل اعلام کرد که این قابلیت جدید در اواخر سال جاری در برنامه Pixel Recorder منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که بالاخره آن زمان فرا رسیده است.

برنامه Pixel Recorder

9to5Google گزارش می‌دهد که ویژگی جدید Speaker labels با آخرین به‌روزرسانی Pixel Recorder (نسخه 4.2) به‌دست کاربران می‌رسد. انتشار این به‌روزرسانی پیش از این ازطریق گوگل پلی شروع شده است، اما درحال‌حاضر به‌طور گسترده در دسترس نیست. با این وجود، باید در روزهای آینده آن را بر روی پیکسل خود دریافت کنید، پس از آن یک صفحه جدید در برنامه خواهید دید که این ویژگی را توضیح می‌دهد.

پس از فعال شدن، برنامه Recorder به‌طور خودکار چندین سخنور را شناسایی و برچسب‌گذاری می‌کند. همچنین به هر سخنور یک نام عمومی می‌دهد، اما کاربران می‌توانند نام‌ها را درهنگام ضبط تغییر دهند. گوگل توضیح می‌دهد که این برنامه به‌طور موقت مدل‌های صوتی را در دستگاه ذخیره می‌کند تا سخنوران را برچسب‌گذاری کند. پس از تکمیل برچسب‌گذاری سخنوران در متن، مدل‌های صوتی را درعرض چند دقیقه حذف می‌کند.

برنامه Pixel Recorder

برنامه Pixel Recorder

برای تشخیص سخنوران مختلف در یک ضبط، برنامه Recorder:

مدل‌های صداهای شناسایی‌شده در ضبط را محاسبه می‌کند،

به هر صدای شناسایی‌شده یک برچسب متن عمومی می‌دهد (مانند Speaker 1, Speaker, 2) و

صداها را درطول ضبط با هم مقایسه می‌کند تا متن بتواند آنچه را که هر صدا گفته و چه زمانی گفته است را نشان دهد.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ویژگی Speaker labels در دسترس کاربران با Pixel Recorder نسخه 4.2 است. طبق گزارش‌ها، این ویژگی هنگام دانلود به‌روزرسانی در پیکسل 6 پرو و ​​پیکسل 7 پرو دارای اندروید 13 QPR1 بتای 3.1، همان‌طور که درنظرگرفته‌شده، کار می‌کند.

نظر شما درباره ویژگی Speaker labels برنامه Pixel Recorder چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی