حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip در یک ویدیو کوتاه ظاهر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه گوشی های تاشو جدید اوپو شامل دو عضو با نام‌های Find N2 و Find N2 Flip در رویداد INNO Day 2022 این شرکت که احتمالاً در اواسط ماه جاری در چین برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. دراین‌میان، Find N2 Flip اولین گوشی تاشو اوپو با فرم تاشو عمودی خواهد بود. حال، یک ویدیوی فاش‌شده جدید توسط TechGoing، طراحی پنل جلویی و پشتی گوشی Find N2 Flip را نشان می‌دهد.

گوشی تاشو اوپو Find N2 Flip

در ویدیوی کوتاه فاش‌شده، OPPO Find N2 Flip را می‌توان دید که دارای یک صفحه‌نمایش تاشو با یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش خود است. گزارش‌ها تاکنون ادعا کرده‌اند که این دستگاه به یک پنل 6.8 اینچی تاشو E6 AMOLED مجهز شده است که رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد سمت راست گوشی دارای دکمه‌های کنترلر صدا و کلید پاور بوده که با اسکنر اثرانگشت یکپارچه شده است.

با حرکت به‌سمت پنل پشتی، Find N2 Flip را می‌توان با یک پنل OLED ثانویه با اندازه بزرگ که گفته می‌شود 3.26 اینچ است، مشاهده کرد. همچنین یک دوربین دوگانه درکنار آن وجود دارد. گفته می‌شود دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 بهره می‌برد. این دوربین با یک سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 برای لنز فوق‌عریض همراه می‌شود.

Find N2 Flip در یک قاب محافظ ضخیم در ویدیوی لو رفته قرار داده شده است که به‌همین‌دلیل طراحی لولای آن دیده نمی‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد در قسمت پایینی گوشی سوراخ بلندگو و یک پورت USB-C وجود دارد.

Find N2 Flip احتمالاً دارای چیپست Dimensity 9000 و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی خواهد بود. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 به‌صورت از‌پیش‌نصب‌شده ارائه می‌شود و از ColorOS 13 بهره می‌برد. درنهایت، انتظار می‌رود گوشی تاشو آینده اوپو در رنگ‌های سیاه، سفید و بنفش عرضه شود.

نظر شما درباره گوشی تاشو Find N2 Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی