حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اوپو Find N2 Flip مشخص شد: بالاتر از گلکسی زد فلیپ 4

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در طول سال‌ها، اوپو تلاش زیادی برای بهبود سیستم دوربین خود در سطح پرچمداران برای رقابت با برترین‌های بازار انجام داده است. در شرایطی که این رقابت ممکن است با معرفی مدل جدید Find X6 Pro به سطح کاملا جدیدی رسیده باشد، این برند توانسته از رقبای خود در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو نیز پیشی بگیرد. اخیرا، امتیاز DxO دوربین اوپو Find N2 Flip مشخص شده است که از برتری دوربین این دستگاه نسبت‌به گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ حکایت دارد.

امتیاز DxO دوربین اوپو Find N2 Flip

در تست اخیر دوربین DxOMark، مشخص شد که Oppo Find N2 Flip عملکرد بهتری نسبت به Galaxy Z Flip 4 دارد. اگرچه این یک رقابت نزدیک بوده است؛ با امتیاز 114 گوشی تاشو اوپو و امتیاز 112 گوشی سامسونگ. نتایج نشان می‌دهد که Galaxy Z Flip 4 در حالت عادی تصاویر کمی بهتری می‌گیرد، اما Oppo Find N2 Flip در حالت‌های زوم و ویدیو عالی است.

طبق نتایج این تست، دوربین Find N2 Flip نوردهی عالی عکس و فیلم را با دامنه دینامیکی گسترده ارائه کرده، تعادل مناسبی بین بافت و نویز در عکس‌ها ایجاد می‌کند، فیلم‌هایی را با سطوح کم نویز ضبط می‌کند، عمق میدان نسبتاً وسیعی را با دقت ارائه می‌کند، عمق تصویر را به‌خوبی تخمین زده و یک گرادیان تاری دلپذیر در حالت بوکه ایجاد می‌کند. علاوه‌بر این، فوکوس خودکار سریع در حالت ویدیو را به رخ رقیب خود می‌کشد.

امتیاز DxO دوربین اوپو Find N2 Flip

امتیاز DxO دوربین اوپو Find N2 Flip

علی‌رغم نتایج چشمگیر این تست، سیستم دوربین این گوشی همچنان محدودیت‌هایی نیز دارد. تأخیر شاتر و همچنین بی‌ثباتی نوردهی در تنظیمات داخلی و نور کم برای عکس‌ها و فیلم‌ها مشاهده شده است. در شرایط خاص، رنگ‌های موازنه سفید و رنگ‌های نادرست در عکس‌ها و همچنین آثار ترکیبی و سایه وجود دارد. علاوه‌بر این، ویدئوها نویز درخشندگی قوی را بر روی اجسام متحرک نشان می‌دادند و هنگام استفاده از تنظیمات زوم تله، جزئیات کافی به‌چشم نمی‌خورد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سیستم دوربین کاملاً بی‌عیب‌ونقص نیست.

همان‌طور که گفته شد، Oppo Find N2 Flip جایگاه 69 را در رده‌بندی جهانی دوربین گوشی‌های هوشمند و جایگاه 49 را در رتبه‌بندی دوربین گوشی‌های هوشمند پرچمدار DxOmark به‌دست آورده است.

نظر شما درباره تست DxO دوربین اوپو Find N2 Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی