حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber با قاب ساعت قابل‌تعویض معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هواوی امروز درجریان یک رویداد، گوشی تاشو جدید خود با نام Pocket S را معرفی کرد. درکنار این دستگاه، این شرکت یک مدل ساعت هوشمند جدید را نیز معرفی کرده است که از طراحی نوآورانه بهره می‌برد. ساعت هوشمند جدید هواوی که Watch GT Cyber نام دارد، تا حدودی با تمامی ساعت‌هایی که تاکنون عرضه شده‌اند متفاوت است.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

این محصول تقریباً همان مجموعه از ویژگی‌های ساعت‌های دیگر سری GT را ارائه می‌دهد. بااین‌حال، این طراحی نوآورانه آن است که این ساعت را خاص می‌کند.

هواوی Watch GT Cyber ​​با طراحی منحصربه‌فرد خود متمایز است. این پوشیدنی با قاب جداشدنی ارائه می‌شود. از این‌رو، کاربران می‌توانند بین ترکیب‌های مختلف کیس + بند جابجا شوند.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

این شرکت سه نوع کیس ازجمله Sports ،Fashion و Urban Explorer را با ساعت هوشمند جدید خود عرضه می‌کند. این سه مدل دارای طرح‌های متفاوتی هستند و در رنگ‌های مختلفی نیز ارائه می‌شوند.

قاب‌های Sports and Urban Explorer دارای بدنه‌های فولادی ضدزنگ 316L و قاب‌های سرامیکی هستند، درحالی‌که بدنه و قاب Sports از فیبر تقویت‌شده ساخته شده‌اند. به‌هرحال، همه آن‌ها دارای گواهینامه MIL-STD برای مقاومت خود بوده و دارای بند لاستیکی هستند.

در مورد ویژگی‌های اصلی، این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.32 اینچی دایره‌ای AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. این ساعت سیستم‌عامل مبتنی‌بر OpenHarmony را با پشتیبانی از تماس‌ها، وی‌چت و موارد دیگر ارائه می‌کند.

این گجت پوشیدنی بیش از 100 حالت ورزشی، ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، نظارت بر استرس، ردیابی چرخه قاعدگی و سایر ویژگی‌های رایج را ارائه می‌دهد. این ساعت همچنین دارای GPS داخلی و NFC برای پرداخت‌ها است.

گواهی ضدآب 5ATM و یک باتری 292 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز برای این ساعت درنظر گرفته شده است. این ساعت تقریباً با همه گوشی‌های هوشمند سازگار است زیرا حداقل نیازهای آن، سیستم‌عامل‌های HarmonyOS 2 ،Android 6.0 و iOS 9.0 می‌باشد.

Huawei Watch GT Cyber ​​با برچسب قیمتی زیر در چین به‌فروش می‌رسد:

مدل Sports با قیمت 1288 یوان (177 دلار)

مدل Fashion با قیمت 1488 یوان (204 دلار)

مدل Urban Explorer با قیمت 1488 یوان (204 دلار)

همچنین کیس Sports این ساعت را می‌توان به‌طور جداگانه با قیمت 199 یوان (27 دلار) خریداری کرد، درحالی‌که کیس‌های Fashion و Urban Explorer 399 یوان (55 دلار) قیمت دارند.

برای پیش‌سفارش، این ساعت از 2 نوامبر در دسترس خواهد بود و پس از آن در 10 نوامبر به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی