حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دیجیتال مارکتینگ و کاربرد آن در کسب و کار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از جدیدترین مسائل روز دنیا در حال حاضر روش کسب و کار و یا پیشرفت در کار به روش آنلاین است. با افزایش استفاده از اینترنت و تبدیل اینترنت به یک پایگاه مهم کسب در آمد، ارزش دیجیتال مارکتینگ بیشتر از پیش شده است. دیجیتال مارکتینگ در واقع حوزه‌ای است که در بازاریابی و تبلیغ محصولات به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. دیجیتال مارکتینگ از عناصر بازاریابی سنتی استفاده می‌کند و با ترکیب آن با روش‌های جدید بازاریابی، فضای جدیدی را به روی بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ باز می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ بستری برای رشد کسب و کار شما از طریق معرفی و بازاریابی آن در انواع شبکه‌های اجتماعی از جمله گوگل، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی،انواع وب سایت‌ها و کانال‌ها و… است. اگر شما در یک دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید، می‌توانید رمز و راز بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مختلف را یاد بگیرید و پیشرفت بیشتری در شغل خود داشته باشید.

 انتخاب یک دوره آموزش بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین

بهتر است بدانید بازاریابی دیجیتال جهانی بیش از 40 میلیارد دلار در سال کار می‌کند و پیش‌بینی شده که در بین سال‌های 2020 تا 2027 این رقم به 17 درصد افزایش یابد. از زمان ورود حوزه‌هایی مانند تجارت الکترونیک، رسانه‌های اجتماعی و تجزیه و تحلیل وب، بازاریابی دیجیتال به یک موضوع مهم، گسترده و پر تقاضا تبدیل شده است.

در گذشته از روش‌های سنتی برای نشان دادن کالای خود استفاده می‌کردیم، اما امروزه دیگر روش‌های قدیمی چندان کار آمد نیستند و باید از روش‌های جدید برای این کار استفاده کنیم. انتخاب یک دوره آموزش بازاریابی دیجیتال، برای شما امکان شناخت برخی از این حوزه‌های نوظهور  و تثبیت شده را در دنیای بازاریابی به وجود می‌آورد و می‌توانید با استفاده از دانشی که در این دوره کسب می‌کنید، کسب و کاری را آغاز و یا آن را توسعه دهید.

هرچه بازارهای جهان اشباع‌تر شود، اهمیت نیاز به آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال بیشتر می‌شود. زیرا شما باید بتوانید از میان صدها رقیب، بهتر از سایرین کالاها و محصول خود را در شبکه‌های اجتماعی در معرض نمایش بگذارید و برای آن بازاریابی کنید.

مزایای شرکت در یک دوره آموزی آنلاین دیجیتال مارکتینگ

شما با انتخاب یک دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ هم انعطاف‌پذیری حرفه‌ای در زمان‌های تغییر و هم روش‌های مهمی برای پیشرفت شغلی خود را می‌آموزید.

همچنین شرکت در یک دوره آموزش بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا سایر مهارت‌های کلیدی مانند ارتباط، توجه به جزئیات و سازماندهی را بهبود بخشید. این روش یادگیری همچنین به شما آزادی و انعطاف‌پذیری می‌دهد تا با سرعت خود یاد بگیرید.

شرکت در یک دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ تنها مخصوص متخصصان بازاریابی دیجیتال نیست، بلکه هر کسی را که در یک کسب و کار آنلاین کار می‌کند و یا قصد دارد کسب و کارش در فضای مجازی نیز دیده شود از جمله کار آفرینان، مدیران بازاریابی، متخصصان بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک نیز می‌تواند از این دوره استفاده کند.

اگر دوره‌های مختلف آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ را در گوگل سرچ کنید، دوره‌های زیادی را خواهید دید که تنها به چند رشته از رشته‌های بازاریابی دیجیتال می‌پردازند. مثلاً دوره‌های وجود دارد که تنها بر روی اصول سئو یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تمرکز دارند، اما تصویر کاملی از تمام روش‌های موجود در بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه نمی‌دهند.

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

هدف ما از برگزاری این دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ، برگزاری دوره‌ای است که طیف وسیعی از حوزه‌های مختلف در دیجیتال مارکتینگ را پوشش دهد. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را برای شما فراهم کنیم تا در آن اصول کاملی از بازاریابی دیجیتال را فرابگیرید نه تنها یک حوزه و یا چند حوزه خاص از آن را.

شما در این دوره به حال خود رها نمی‌شوید، بلکه هر هفته براساس آموزش‌هایی که به شما ارائه می‌شود تمرین دارید. همچنین شما این شرایط را دارید که درخانه خود نشسته باشید دیجیتال مارکتینگ را با آموزش‌های آنلاین ما آموزش می‌بینید.

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در این دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ، داشتن تمرین‌ها، تکالیف و پروژه‌های عملی برای شرکت‌کنندگان در این دوره است. شما با این تمرین‌های عملی سطح دانش خود را ارزیابی می‌کنید و هر جا مشکلی داشتید از اساتید دوره می‌پرسید. ما در تمام این مسیر با شما همراه هستیم تا بیشترین و بهترین استفاده را از این دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ ببرید.

ما می‌گوییم بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه می‌دهیم و برای این گفته دلایل بسیار زیادی داریم. یکی از دلایل ما این است که ما در این دوره تنها از یک استاد استفاده می‌کنیم و اساتید دیگر مباحث خاصی از موضوعات مختلف را به شما آموزش می‌دهند. اینکه استاد اصلی شما تنها یک نفر است، این امکان را به وجود می‌آورد که شما راحت‌تر با او ارتباط بگیرید و چندگانگی آموزشی در مطالب عرضه شده به شما وجود نداشته باشد.

چرا بهتر است در این دوره آموزش بازاریابی دیجیتال شرکت کنید؟

اگر در بازاریابی دیجیتال تازه کار هستید و می‌خواهید در مورد اینکه بازاریابی دیجیتال چیست و اجزای مختلف در این بازاریابی چگونه با هم کار می‌کنند ایده خوبی به دست آورید، این دوره می‌تواند دوره بسیار مناسبی برای شما باشد.

این دوره از نظر ما بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ است، زیرا ما این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ را براساس تجربه کار با مشتریان در صنایع مختلف و بر اساس بازخوردهایی که از دانشجویانمان دریافت کردیم، طراحی کردیم.

این دوره تنها به صورت تئوری به شما نمی‌آموزد، بلکه قدم به قدم به شما نشان می‌دهد چگونه با استفاده از آموزش‌هایی که دریافت می‌کنید، وارد بستر اینترنت و فضای مجازی شوید و کار خود را در این بستر رونق ببخشید. ما به عنوان طراح دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مرتباً فرآیندها و روش‌های کاری خود را با آزمایش تئوری‌ها و تکنیک‌های مختلف بهبود می‌بخشیم و سپس هر آنچه که در یافته‌ایم را در دوره‌های خود می‌گنجانیم.

با استفاده از آموزش‌های این دوره دیجیتال مارکتینگ، شما آموزش‌هایی دریافت خواهید کرد که صرفاً مبانی نظری نیستند، بلکه با مثال‌های واقعی از کسب و کار و آمار و ارقام های واقعی در این دوره آموزش می‌بینید. کارایی آنها قبلاً برای ما و دانشجویان دوره‌های قبلی ما ثابت شده است.

شما با استفاده از این دوره دیجیتال مارکتینگ، تکنیک‌ها و روش‌های ثابت شده برای افزایش فروش خود را خواهید آموخت. دوره دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان تا کسانی که در سطح پیشرفته هستند، برای هر کسی که می‌خواهد دیجیتال مارکتینگ را از مدرسین برجسته این حوزه یاد بگیره، مناسب است.

برخی از سرفصل‌های این دوره آموزش بازاریابی دیجیتال

شما در این دوره برخلاف بسیاری از دوره‌های دیگر در بازاریابی دیجیتال، تقریباً تمامی سرفصل‌های مورد نیاز برای یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ را آموزش می‌بینید. همچنین این سرفصل‌ها کاملاً به روز شده و مطابق با جدیدترین اصول آموزش بازاریابی دیجیتال هستند. برخی از سرفصل‌های این دوره در زیر به طور خلاصه بیان شده است:

 

  • • مبانی بازاریابی دیجیتال به صورت تئوری و عملی
  • • مبانی راه‌اندازی وب‌سایت و طراحی وب سایت فروشگاهی یا شرکتی
  • • بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال
  • • سئو(SEO) بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
  • • بازاریابی پیامکی
  • • بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
  • • بهینه‌سازی نرخ تبدیل در کسب و کارهای آنلاین
  • • فرآیندهای A/B Testing
  • • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، لینکداین، توییتر، تلگرام و..
  • • تبلیغات دیجیتال و اصول بازاریابی
  • • تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال ، رپورتاژ آگهی، استراتژی‌های بازاریابی
  • • کمپین‌های کلیکی و انواع آن
  • • تبلیغات در گوگل – گوگل‌ادز
  • • موضوعات مدیریتی مرتبط با کسب و کار آنلاین
  • • استراتژی در کسب و کارهای آنلاین
  • • آشنایی با ابزارهای تحلیل داده برای کسب و کار آنلاین ( گوگل آنالیتیکس، گوگل دیتا استادیو، ماکروسافت کلریتی)
  • • محتوا نویسی و سئوی محتوایی

 

مدرس این دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ کیست؟

مدرس

یکی از دلایلی که می‌گوییم این دوره، بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ است، حضور مدرس آن است. مدرس این دوره، عادل طالبی یکی از شناخته شده‌ترین مدرس‌های دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران است. در کنار عادل طالبی 28 مدرس دیگر در این دوره تدریس می‌کنند و با مثال و تجربه فعالیتشان را آموزش می‌دهند.

سخن آخر

در دنیای امروز اینترنت، بازاریابی دیجیتال و فناوری‌های مربوط به این حوزه به یکی از داغ‌ترین موضوعات تبدیل شده است. استفاده از اینترنت و بستر آن در بازاریابی دیجیتال یک مهارت بسیار مهم است، که نه تنها متخصصین این حوزه بلکه صاحبان مشاغل و کسب و کارها نیز باید آن را بیاموزند.

نکته دیگر این است که این صنعت روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، مدام باید آموزش‌های خود را به روز نمایند. در این دوره یادگرفتن را یاد می‌گیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات