حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا اولترا آینده سونی می‌تواند به‌عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت معرفی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی هوشمند تاکنون به سراغ معرفی و عرضه حداقل یک مدل گوشی تاشو رفته‌اند. در این میان، کمپانی سامسونگ سردمدار آن‌ها بوده که توسط شرکت‌های چینی تعقیب می‌شود. همچنین تاکنون شایعاتی پیرامون اولین گوشی تاشو گوگل پیکسل و اپل نیز منتشر شده است. بااین‌حال، تاکنون خبری از کمپانی سونی به‌میان نیامده بود. امروز اما، شایعه شده است که این شرکت می‌تواند با معرفی مدل جدید اکسپریا اولترا، اولین گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کند.

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

پیش از این برخی شایعات در مورد گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا 2023 منتشر شده بود و اکنون ما یک افشاگری جدید داریم که ظاهراً از Weibo آمده و گمانه‌زنی‌های قابل‌توجهی را در مورد آنچه سونی ممکن است در ذهن داشته باشد، ارائه می‌کند. این افشاگری اشاره می‌کند که یا Sony Xperia 1 V نمایشگر بزرگی خواهد داشت یا اینکه سازنده ژاپنی ممکن است مدل جدید گوشی هوشمند Xperia Ultra خود را معرفی کند.

به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین سازنده OLED در جهان (BOE) درحال برنامه‌ریزی برای تولید یک پل 6.95 اینچی بدون سوراخ نمایشگر است. براساس این اطلاعات، گمان می‌رود که سونی ممکن است یا اکسپریا 1 مارک 5 خود را با پنل 6.95 اینچی عرضه کند که بعید به‌نظر می‌رسد یا سری Ultra را که احتمال بیشتری دارد، بازگرداند. Xperia 1 IV درحال‌حاضر از یک نمایشگر 6.5 اینچی بهره می‌برد، بنابراین نظریه احیای Ultra اعتبار بیشتری دارد. گوشی Xperia Z Ultra از سال 2013 دارای ابعادی معادل یک گوشی هوشمند 6.9 اینچی بود که البته خود از نمایشگر 6.44 اینچی بهره می‌برد.

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

گوشی تاشو اکسپریا اولترا

یکی دیگر از افشاگران فناوری این دستگاه شایعه‌شده را “Xperia 1 Ultra” نام‌گذاری کرده است. بااین‌حال، با ترجمه منبع چینی به متنی تحت عنوان «نمایشگر چرخشی 4K 6.95 اینچی» می‌رسیم. این می‌تواند به‌معنای برنامه‌هایی برای گوشی Xperia Flip باشد که اندازه نمایشگر آن بیشتر شبیه به Galaxy Z Flip 4 در 6.7 اینچ است. همچنین باید به‌خاطر داشت که BOE نمایشگرهایی را برای بسیاری از شرکت‌ها ارائه می‌کند و حتی قبلاً یک پنل تاشو برای گوشی هوشمند Honor Magic V تولید کرده است.

نظر شما درباره شایعات پیرامون گوشی تاشو اکسپریا اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی