حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش فردا SX5 دی ۹۹ با تحویل ۲ ماهه، قیمت قطعی و مدل ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

خودروسازی فردا فروش دومین محصولش با لوگوی اختصاصی فردا موتور (Farda) را آغاز کرده است. این شرکت هم همکاری با شرکت چینی دانگ فنگ پرداخته و یکی از شاسی بلندهای جدیدش را به ایران آورده است. امروز شرایط فروش فردا SX5 دی ۹۹ با تحویل ۲ ماهه، قیمت قطعی و مدل ۱۴۰۰ مشخص شده است.

شرایط فروش فردا SX5 دی ۹۹

شرایط فروش فردا SX5 دی ۹۹

شرایط فروش فردا SX5 دی ۹۹

همانطورکه در جدول بالا می بینید، شرایط فروش خودرو جدید SX5 با تحویل 60 روز و مدل 1400 انجام خواهد شد. همچنین تخفیف ۴۰ میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده است!

فردا SX5 در واقع همان دانگ‌فنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 فروخته می‌شود. البته اگر کمی بیشتر در بازار چین جست‌وجو کنیم، متوجه می‌شویم که دانگ‌فنگ، این خودرو را تحت برند Dongfeng Fengxing در بازار چین می‌فروشد؛ برندی که خودش زیرمجموعه جوینت‌ونچر Dongfeng Liuzhou است.

درحالیکه همه کراس‌اورهای کامپکت چینی حاضر در بازار ایران، از موتور توربو بهره می‌برند جای افسوس دارد که فردا SX5 را با موتور تنفس طبیعی در ایران ببینیم. باید اعتراف کنیم که همان سرنوشت تلخی که هایما S7 تنفس طبیعی (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 تنفس طبیعی دچارش شدند، شاید گریبان فردا SX5 را هم بگیرد.

نظر شما درباره فردا SX5 و شرایط فروش آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

این چه مدلیه 😐

Milad7

خودروی چینی داخل ایران خیلی دردسر داره بازار فروش دست دومش هم واقعا افتضاحه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)