حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ به حداکثر روشنایی 2200 نیت خواهد رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، نمایشگر

سامسونگ به‌خاطر ارائه بهترین نمایشگرهای صنعت با گوشی‌های پرچمدار خود شناخته شده است. این شرکت هرساله رکورد جدیدی را برای حداکثر روشنایی و دقت رنگ نمایشگر گوشی‌های پرچمدار خود به‌ثبت می‌رساند. در اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی S22 به‌خصوص مدل اولترا آن را با حداکثر روشنایی 1750 نیت و محافظ گوریلا گلس +Victus روانه بازار کرد. حال، گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد برای سال آینده و سری Galaxy S23 خود، حداکثر روشنایی نمایشگر مدل گلکسی اس 23 اولترا را به 2200 نیت برساند که آن را در جایگاهی بالاتر از 2000 نیت خانواده آیفون 14 پرو اپل قرار می‌دهد.

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

همان‌طور که گفته شد، اخیرا شایعه شده است که گلکسی اس 23 اولترا بار دیگر رکوردهای روشنایی نمایشگر را خواهد شکست. ظاهراً گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ دارای پنل نمایشگر از نوع E6 Super AMOLED LTPO 3.0 با حداکثر روشنایی حدود 2200 نیت خواهد بود. این میزان روشنایی حدود 200 نیت از رکورددار کنونی یعنی سری آیفون 14 پرو اپل بیشتر است. اگر شایعه مذکور صحت داشته باشد، پرچمدار آینده سامسونگ می‌تواند حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم شگفت‌انگیز باشد.

همچنین گفته می‌شود که شرکت کره‌‌ای ویژگی کاهش نور PWM را نزدیک به 2000 هرتز بهبود داده است که کمی کمتر از پنل Q9 جدید کمپانی BOE با کاهش نور 2160 هرتز است. این حالت باید فشار به چشم‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

درحالی‌که شایعه شده است سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی اس آتی خود به رفرش‌ریت 120 هرتز پایبند است، این شرکت می‌تواند از محافظ نمایشگرهای مستحکم‌تری در این دستگاه‌ها استفاده کند. گفته می‌شود که این دستگاه‌ها از قوی‌ترین محافظ شیشه‌ای در بین تمام گوشی‌های اندرویدی عرضه‌شده در سه‌ماهه اول 2023 برخوردار هستند. آن‌ها می‌توانند نسخه جدیدتری از گوریلا گلس با عملکرد محافظتی نزدیک‌تر به شیشه یاقوت کبود اپل داشته باشند.

سری گلکسی اس 23 همچنین می‌تواند دارای پوشش شیشه‌ای جدید برای دوربین عقب باشد که کیفیت تصویر را به‌خصوص در شرایط نوری کم افزایش می‌دهد. درحالی‌که سامسونگ تغییرات عمده زیادی (به‌جز دوربین 200 مگاپیکسلی) با گلکسی اس 22 اولترا ایجاد نمی‌کند، همه این پیشرفت‌های کوچک می‌توانند به تجربه استفاده بهتر از این گوشی کمک کنند.

دیدگاه شما پیرامون روشنایی نمایشگر Galaxy S23 Ultra سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی