حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم آتش سوزی تارا ایران خودرو در اردبیل

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است که تمرکز ویژه ای بر ایمنی دارد. به تازگی اما فیلم آتش سوزی تارا ایران خودرو در اردبیل منتشر شده است. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است. دلیل این حادثه هنوز مشخص نیست اما امیدواریم که ایران خودرو هر چه سریع تر نسبت به مشخص کردن علت حادثه اقدام کند.

آتش سوزی تارا ایران خودرو

 

 

همانطور که مشاهده کردید، متاسفانه ویدیو تهیه شده از این اتفاق اصلا کیفیت خوبی ندارد. با این حال می توان جزئیات محدودی را از خودرو در حال سوختن ایران خودرو متوجه شد. تنها یک نگاه کافی است تا با دیدن چراغ پیوسته عقب این خودرو متوجه بشویم که با تارا مواجه هستیم. این خودرو مدل دنده ای محصول جدید ایران خودرو است. شاید بگویید که این می تواند مدل اتوماتیک Tara باشد و دلیل شما رینگ های آلومینیومی خودرو باشد. ابتدا به تصویر زیر توجه کنید:

آتش سوزی تارا ایران خودرو

آتش سوزی تارا ایران خودرو

درست است که خودرو مدکور دارای رینگ آلومینیومی بوده اما این رینگ اصلی ایران خودرو نیست و مالک این خودرو خودش اقدام به تعویض رینگ های سبک سازی شده پوشیده با قالپاق تارا دنده ای، با رینگ آلومینیومی دلخواهش کرده است.

موضوع شاید عجیب این است که روی قسمت کثیف پایین بدنه خودرو خیلی بزرگ نام TARA دیده می شود. شاید موضوع خاصی نباشد اما قابل توجه است.

محل حریق این خودرو تارا سفید در بخش کاپوت جلو است. خودرو در حالت پارک قرار دارد و خوشبخانه نه کسی داخل آن است و در موقعیتی است که بتواند خطر جدی بیافریند. این حادثه در استان اردبیل اتفاق افتاده است.

ایران خودرو بازخورد رسمی به این اتفاق نداشته و امیدواریم که این پرسش مهم بی پاسخ نماند.

ماجرای آتش گرفتن خودرو شاهین سایپا در تهران چیست؟ 🔥

اوایل امسال نیز یک دستگاه خودرو شاهین سایپا آتش گرفت. محصول تازه وارد رقیب ایران خودرو که تا کنون ۲ حادثه آتش سوزی در کارنامه خود دارد.

نظر شما درباره این حادثه چیست؟ فکر می کنید علت چه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

جالبه خودروهای ایرانی حتی نباید کفی زیر پا راننده هم عوض کنید =🔥💥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)