حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات ویوو X90 رسماً تأیید شد: شارژ سریع ۱۲۰ وات و نمایشگر OLED

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره مشخصات سری ویوو X90 منتشر شده است. این تلفن های هوشمند در دست ساخت بوده و در یکم آذر ماه معرفی خواهند شد. هم اکنون برخی از مشخصات این سری به طور رسمی از سوی ویوو تأیید شده است. در حال حاضر ما اطلاعاتی داریم که می‌توانیم به درستی آن ها اعتماد کنیم. با ترنجی همراه بمانید تا نگاهی به اطلاعات منتشر شده بیندازیم.

برخی از مشخصات نسخه استاندارد ویوو X90 منتشر شد

ویوو به طور رسمی تأیید کرده است که X90 استاندارد از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. خریداران همچنین می‌توانند از بین دو نمایشگر سامسونگ E6 و Q9 ساخت کمپانی BOE، یک کدام را خریداری کنند. هر دو نمایشگر از فناوری PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز برخوردارند. تیزرهای رسمی همچنین ظاهر کلی دستگاه را نشان می دهند که مطابق با رندرهایی است که چندی پیش به بیرون درز کرده بود.

پوستر منتشر شده از سوی ویوو

لیست گیک بنچ تایید می‌کند که این تلفن هوشمند به تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد شد. این گوشی در گزینه های رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش این تلفن هوشمند از نوع OLED بوده و اندازه ۶.۷۸ اینچی (به همراه رزولوشن ۱۲۶۰×۲۸۰۰ پیکسل) دارد. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. انتظار می‌رود که ویوو ایکس ۹۰ به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز باشد.

پوستر منتشر شده از سوی ویوو

همان‌طور که Gizmochina پر جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، معمولا سری گوشی های هوشمند Vivo X، دوربین های خوبی دارند. در قاب پشتی X90 سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX758) داشته؛ و در کنار آن نیز دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (که یکی از آن ها برای عکسبرداری اولترا واید استفاده خواهد شد) قرار گرفته است. همکاری با ZEISS و همچنین استفاده از پردازشگر اختصاصی تصویر Vivo V2 به ارتقاء تجربه عکاسی با این سری از تلفن های هوشمند کمک خواهد کرد.

تاریخ رونمایی سری ویوو X90 مشخص شد: ۱ آذر ۱۴۰۱

با توجه به مشخصات فاش شده ویوو X90، نظر شما درباره این گوشی های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی