حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پست علی دایی رکورد لایک اینستاگرام فارسی را شکست

صفحه‌های ایرانی اینستاگرام در سطح جهانی رکوردهای قابل توجهی را ثبت کرده‌اند. مثلا صفحه اینستاگرام امیر تتلو ۲ رکورد “بیشتر کامنت” و “بیشتر تماشاگر لایو” را داشت اما بعدها این صفحه بسته شد. حالا اما یک رکورد جدید برای جامعه فارسی اینستاگرام ثبت می‌شود. پست علی دایی رکورد لایک اینستاگرام فارسی را شکسته است.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی

علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی ایران و یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های فوتبالی جهان با جدیدترین پست خود در اینستاگرام، رکورد جدیدی را ثبت کرد. ایشان به مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دعوت شده بودند و با این حال از رفتن به قطر خودداری نمودند.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی

رکورد لایک اینستاگرام فارسی

این خبر در صفحه رسمی اینستاگرام علی دایی منتشر شد. تا زمان نوشتن این خبر، تعداد ۳ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۷۰ لایک برای این پست ثبت شده است. پستی که ۶ روز پیش در صفحه ۱۱ میلیونی منتشر شده و رکورد قابل توجهی برای جامعه فارسی زبان اینستاگرام محسوب می شود. حتی صفحاتی با فالور بالاتر نیز به چنین رکوردی دست پیدا نکرده اند.

همچنین نیم میلیون کامنت (دقیقا ۴۹۹ هزار و ۹۶۳ – تا زمان نگارش این خبر) برای پست مذکور ثبت شده است. کاپتیان سابق تیم ملی فوتبال ایران در این پست نوشت:

با درود به هموطنان عزیز و بزرگوارم

در این روزها که حال دل اکثر ما خوب نیست به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم جواب منفی دادم، که کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این روزها از دست داده‌اند اعلام کنم.

به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی

علی دایی

نظر شما درباره ثبت این رکورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)