حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را ببینید: مرز ۱.۳ میلیون امتیاز در Antutu

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست، کوالکام

امروز بالاخره اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد و با پرچمدار مهم دنیای اندروید آشنا شدیم. در حالی که تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ با امتیاز بالای ۱.۲۶ میلیون در بنچمارک Antutu ما را هیجان زده کرد، امروز Snapdragon 8 Gen 2 امتیازهای جالب تری اما نه چندان بهتری را ارایه می کند. در ادامه بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را با هم خواهیم دید، تراشه ای که روی مرز ۱.۳ میلیون امتیاز در بنچمارک Antutu قرار دارد.

بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۲

طبق اسکرین‌شات‌های منتشر شده از بنچمارک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 روی پرچمدار هنوز معرفی نشده Vivo، می بینیم که امتیاز نزدیک به ۱.۳ میلیون ثبت شده است. امتیاز دقیق ۱.۲۹۳ میلیون، بالاترین عملکرد ثبت شده در دنیای اندروید است.

در مقایسه با بنچمارک دیمنسیتی ۹۲۰۰ می بینیم که عملکرد پردازش مرکزی تراشه کوالکام کمی بهتر است اما تراشه مدیاتک در بخش پردازش گرافیکی کمی بهتر عمل می کند. عملکرد بسیار نزدیک این دو تراشه پرچمدار می تواند برای کاربران جذاب باشد. به خصوص که تراشه مدیاتک در محصولاتی با قیمت پایین تر حضور خواهد داشت.

بنچمارک Antutu تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

بنچمارک Antutu تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲

بنچمارک CPUمحور GeekBench نیز امتیازهای خوبی را نشان می دهد. هر چند هنوز در این بخش از اپل A16 عقب‌تر می‌ایستد اما همچنان بهتر از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که یک پیشرفت محسوب می شود.

 

بنچمارک GeekBench اسنپدراگون ۸ نسل ۲

بنچمارک GeekBench اسنپدراگون ۸ نسل ۲

اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌طور رسمی با کد SM8550-AB شناخته می‌شود و بر اساس فرایند 4 نانومتری پیشرفته TSMC ساخته شده است. کوالکام در Snapdragon 8 Gen 2 بر روی بهبود بهره‌وری انرژی تمرکز کرده است، اما تراشه جدید همچنان سرعت قابل‌توجهی را به‌همراه دارد. سه CPU جدید Kryo تا 35 درصد عملکرد بالاتر و تا 40 درصد بهره‌وری بیشتری را ارائه می‌دهند.

نظر شما درباره عملکرد تراشه پرچمدار کوالکام در بنچمارک‌ها چیست؟

اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسما معرفی شد: قوی‌تر و بهینه‌تر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 و ری‌تریسینگ

بنچمارک Antutu دیمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک به بالای ۱.۲۶ میلیون امتیاز رسید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)