حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید لایکا معرفی شد: Leitz Phone 2 با حسگر ۱ اینچی ۴۷ مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون

اوایل تابستان ۱۴۰۰ بود که اولین گوشی برند Leica رسما معرفی شد. گوشی لایکا Leitz Phone 1 با سنسور ۱ اینچی رسما معرفی شده بود که تقریبا همان شارپ Aquos R6 محسوب می شد. امروز اما گوشی جدید لایکا معرفی شده که Leitz Phone 2 نام دارد و باز هم با حسگر ۱ اینچی ارایه می شود که این بار رزلوشن آن از ۲۰ به ۴۷ مگاپیکسل رسیده است. این گوشی هم تقریبا نسل بعدی گوشی پرچمدار شارپ یعنی شارپ Aquos R7 محسوب می شود.

گوشی لایکا Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

مشخصا وقتی یک موبایل از برند فعال در زمینه دوربین می بینیم، می خواهیم بدانیم چه مشخصات دوربینی دارد. لایکا برای گوشی جدید خود ۲ دوربین اصلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی با حسگر تصویر ۱ اینچی همراه است که مدل دقیق آن توسط  SoftBank اعلام نشده اما می‌دانیم رزلوشن ۴۷.۲ مگاپیکسلی را دارد. دریاره ادغام پیکسل و خروجی معمول دوربین فعلا اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

سیستم فوکس خودکار تشخیص فاز ۸ تایی می تواند سرعت فوکس بسیار سریعی به این دستگاه ببخشد. این حسگر تصویر پشت یک لنز با f/1.9 قرار دارد. این لنز از ۷ المان تشکیل شده تا کیفیت بالا را در کنار جلوگیری از اعوجاج تصویر ارایه کند.

شارپ AQUOS R7 با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

دوربین دوم در کنار این دوربین اصلی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنح با توانایی فوکس در تمام پیکسل‌ها  است. قابلیت تشخیص سوژه با هوش مصنوعی نیز برای تشخیص فوکس بهتر وجود دارد. حالت‌های خاص عکاسی یا ویژگی‌های متمایزکننده برند Leica مثل صدای شاتر هم در دسترس کاربر خواهد بود.

Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

طراحی مجموعه دوربین روی قاب پشتی بسیار زیباست و با قاب مخصوص و درپوش آن در بخش دوربین نیز احساس جدی‌تر بودن این دستگاه برای تمرکز روی دوربین اصلی به کاربر دست می دهد.

نمایشگر ۶.۶ اینجی با رزلوشن QHD (برابر ۱۲۶۰ در ۲۷۳۰ پیکسل) برای آن انتخاب شده که یک پنل OLED مدل Pro IGZO است. جزئیات بیشتری در این بخش ارائه نشده اما با توجه به اشتراکات این دستگاه با گوشی شارپ باید گفت که احتمالا یک پنل ۲۴۰ هرتز است. (تکمیلی، یکی از منابع ژاپنی رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را عنوان کرده است.)

شارپ AQUOS R7 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Pro IGZO OLED بود که رزولوشن ۱۲۶۰×۲۷۳۰ را در اختیار کاربران قرار می داد. این نمایشگر توانایی تولید روشنایی فوق‌العاده ای تا حداکثر ۲,۰۰۰ نیت را داشت و رفرش ریت تطبیق پذیر از ۱ تا ۲۴۰ هرتز را در کنار پشتیبانی استاندارد دالبی ویژن به همراه داشت.

Leitz Phone 2

Leitz Phone 2

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن در مدت ۱۰۰ دقیقه شارژ خواهد شد که احتمالا فناوری شارژ سریع قابل ذکری در آن تعبیه نشده باشد. خبر خوب اینکه جک ۳.۵ میلی متری صدا در آن استفاده شده است و گواهی IP68 را هم داراست. سیستم عامل اندروید ۱۲، وزن ۲۱۱ گرمی و ضخامت ۹.۳ میلی متری از دیگر مشخصات آن است. پشتیبانی از مموری کارت هم کاربران علاقه مند به دوربین را خوشحال خواهد کرد.

قیمت گوشی جدید لایکا Leitz Phone 2

حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است. برای این مشخصات قیمتی معادل ۱۵۴۲ دلار عنوان می شود.

نظر شما درباره این گوشی لایکا چیست؟ با دریافت اطلاعات سخت افزاری کامل‌تر، این مطلب به روز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)