حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر برچسب “Official” را به‌منظور تمایز از حساب‌های تأییدشده با تیک آبی معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به‌نظر می‌رسد در نحوه ارائه نشان آبی تأییدشده جدید توییتر، سؤالات زیادی پیرامون این سرویس وجود دارد و همچنین این‌که این پلتفرم چگونه تمایز بین نشان تأییدشده جدید و حساب‌هایی را که درحال‌حاضر رسمی بوده و با علامت تیک آبی شناسایی می‌شوند، مدیریت می‌کند. راه‌حل درواقع بسیار ساده است؛ بدین صورت که توییتر یک برچسب “Official” با تیک خاکستری را برای انتخاب حساب‌ها درهنگام راه‌اندازی Twitter Blue تنظیم می‌کند تا حساب‌های رسمی را از اکانت‌هایی که با پرداخت 8 دلار به تیک آبی مزین می‌شوند، متمایز کند.

برچسب “Official” توییتر

Esther Crawford، مدیر محصول توییتر، اظهار داشت که حساب‌هایی که درحال‌حاضر دارای علامت تیک آبی هستند، یک برچسب رسمی دریافت می‌کنند تا مردم بدانند حساب رسمی به‌شمار می‌روند. او همچنین تأکید کرد که همه حساب‌ها به‌طور خودکار برچسب رسمی دریافت نمی‌کنند و همچنین نمی‌توان این برچسب را خریداری کرد. وی تصریح کرد که «حساب‌های دولتی، شرکت‌های تجاری، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی از شخصیت‌های عمومی» انواع حساب‌هایی هستند که می‌توانند این برچسب را دریافت کنند. اگر کاربر فعلی توییتر هستید، ممکن است همه این‌ها کمی آشنا به‌نظر برسد؛ چراکه تا پیش از آغاز سرویس جدید توییتر آبی با پرداخت ماهیانه 8 دلار، حساب‌های رسمی نام‌برده‌شده با تیک آبی نمایش داده می‌شدند.

برچسب "Official" توییتر

برچسب “Official” توییتر

در مورد سرویس آبی جدید توییتر، کرافورد توضیح داد که «تویتر آبی جدید شامل تأیید شناسه نمی‌شود. این یک اشتراک پولی و انتخابی است که علامت آبی را ارائه می‌دهد». این ممکن است برای برخی یا حتی اکثر پلتفرم‌ها مشکل‌ساز شود، به‌خصوص به این دلیل که علامت تیک قبلی نشان‌دهنده‌ی حساب رسمی بود. البته، تا زمانی که این سرویس راه‌اندازی نشود، واقعاً نمی‌دانیم که وضعیت چگونه خواهد بود.

هفته گذشته، توییتر اپلیکیشن iOS خود را به‌روز کرد و قیمت 7.99 دلاری خود را برای Twitter Blue به‌صورت رسمی ارائه کرد. درحالی‌که توضیحات برنامه تغییر کرده بود، خدمات ثابت باقی ماند و بسیاری را سردرگم کرد. بعداً متوجه شدیم که راه‌اندازی این سرویس به تعویق افتاده و تاریخ جدیدی برای مدتی پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات‌متحده تعیین شده است. تاریخ شایعه‌شده آغاز این سرویس، 9 نوامبر است و در صورت صحت، به‌زودی می‌توان تعداد زیادی از کاربران را با نشان آبی Verified مشاهده کرد.

دیدگاه شما پیرامون برچسب “Official” جدید توییتر برای تمایز میان حساب‌های رسمی و مشترکین سرویس جدید توییتر آبی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی