حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو +X90 Pro با قاب چرمی قرمز در تصویر زنده فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

چندین گزارش حاکی از آن است که سری Vivo X90 تا پایان ماه نوامبر در چین معرفی خواهد شد. حال امروز، یک کاربر در شبکه اجتماعی Weibo تصویری زنده را به‌اشتراک گذاشته که به‌نظر می‌رسد مربوط به گوشی ویوو +X90 Pro باشد. در همین زمان، افشاگر برجسته، Digital Chat Station، طرح شماتیکی از همین دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است که به‌نظر می‌رسد طراحی نهایی +X90 Pro را نشان می‌دهد.

تصویر زنده گوشی ویوو +X90 Pro

تصویر زنده فاش‌شده، پنل جلویی +Vivo X90 Pro را نشان نمی‌دهد. بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که این دستگاه به یک پنل AMOLED با لبه خمیده و سوراخ نمایشگر مرکزی مجهز شود. پنل پشتی قرمز رنگ اما، دارای نوار فلزی طلایی است که در زیر ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ آن قرار گرفته است. بر روی این نوار، عبارت vivo/ZEISS Co-engineered و Extreme Imagination به‌چشم می‌خورد که می‌تواند نوید عملکرد فوق‌العاده سیستم دوربین را بدهد. فلاش LED و لوگوی ZEISS نیز در سمت راست پنل پشت گوشی قابل‌مشاهده است.

تصویر زنده گوشی ویوو +X90 Pro

تصویر زنده گوشی ویوو +X90 Pro

شماتیک لو رفته توسط DCS نشان می‌دهد که ماژول دوربین دارای سه لنز معمولی، یک لنز زوم پریسکوپی و یک میکروفون است. گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که این دستگاه به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد. همچنین لنز فوق‌عریض از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX598، لنز پرتره از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX578 و لنز زوم پریسکوپی نیز از سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B بهره می‌برند.

گفته می‌شود این دستگاه به تراشه معرفی‌نشده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت UFS 4.0 مجهز خواهد بود. به‌احتمال‌زیاد باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی قرار دارد که شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی را ارائه می‌دهد.

در قسمت جلویی، انتظار می‌رود که این گوشی از پنل 6.78 اینچی E6 AMOLED استفاده کند. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش دارای وضوح 2K، رفرش‌ریت 144 هرتز و فناوری کاهش نور PWM 1440 هرتز باشد. این دستگاه همچنین ممکن است به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

نظر شما درباره تصویر زنده گوشی ویوو +X90 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی