حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل موتورولا Moto X40 فاش شد: اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و شارژر ۶۸ وات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

با توجه به اظهارات مدیر کل بخش موبایل گروه لنوو، چن جین، می‌دانیم که Moto X40 در دست توسعه است. این تلفن هوشمند دارای شماره مدل XT2031-5 است. این دستگاه گواهینامه های مهمی را دریافت کرده، و تصاویر آن در TENAA ظاهر شده. هم اکنون اما مشخصات کامل موتورولا Moto X40 به بیرون درز کرده است.

احتمالا موتورولا Moto X40 اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود

هفته گذشته موتورولا Moto X40 موفق به دریافت گواهینامه 3C شد، و هم اکنون مشخصات کامل آن فاش شده است. لیست گواهینامه مذکور نشان می‌داد که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ مجهز خواهد شد. می‌دانیم که این نمایشگر توانایی تولید رنگ های ۱۰ بیتی را داشته و احتمالا از رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی نیز برخوردار خواهد بود. لیست TENAA نشان می‌دهد که Moto X40 از یک تراشه هشت هسته‌ای ۳.۰ گیگاهرتزی بهره می‌برد. نیروی پردازشی این دستگاه احتمالا توسط اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد شد.

Motorola Moto X40

این تلفن هوشمند در نسخه هایی با ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۸ گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDD5X) قابل تهیه خواهد بود. موتورولا ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است. ادعا می‌شود که این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. گواهی 3C نیز نشان می‌دهد که دستگاه مورد بحث از شارژ سریع ۶۸ واتی برخوردار است. گواهینامه مذکور هیچ اطلاعاتی درباره رزولوشن دوربین سلفی Motorola Moto X40 فاش نمی‌کند. اما وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که این دستگاه مانند نسل قبل از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی موتورولا X40 قرار دارد. دو دوربین رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین سوم نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۶۱.۳ × x ۷۳.۹ x ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۶ گرم خواهد بود. با توجه به دریافت گواهینامه های 3C و TENAA توسط Moto X40، به نظر می‌رسد که موتورولا امسال اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با نام Motorola Edge 40 Pro در بازار های جهانی عرضه شود. این دستگاه احتمالا در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۳ میلادی در بازار های خارج از چین دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

موتورولا Moto Edge X30 معرفی شد: اولین گوشی با Snapdragon 8 Gen 1 و سلفی ۶۰ مگاپیکسلی!

نظر شما چیست؟ چه قیمتی را برای پرچمدار آینده موتورولا منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی