حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد بیشتر سامسونگ از فروش گلکسی اس 22 نسبت به گلکسی اس 21

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اوایل امروز، سامسونگ گزارش درآمد خود برای فصل سوم 2022 را اعلام کرده و لی جائه یونگ را نیز به‌عنوان رئیس اجرایی خود منصوب کرد. این شرکت در طی اعلامیه درآمد خود فاش کرد که بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ ازنظر تجارت بسیار خوب عمل کرده است. در میان رکود بازار گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ ازجمله گلکسی اس 22، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 عملکرد فروش خوبی داشته‌اند و درآمد فروش سری Galaxy S22 حتی بیشتر از Galaxy S21 سال گذشته نیز بوده است.

درآمد بیشتر سامسونگ از فروش گلکسی اس 22

کمپانی سامسونگ درجریان اعلام گزارش مالی خود بیان کرد که سری گلکسی اس 22 به‌طور قابل‌توجهی درآمد بیشتری نسبت به سری گلکسی اس 21 در سال 2021 به‌ارمغان آورده است. بااین‌حال، این لزوماً به این معنا نیست که این شرکت به‌طور قابل‌توجهی تعداد بیشتری از گلکسی اس 22 را نسبت به گلکسی اس 21 فروخته است. این می‌تواند به این معنی باشد که مردم نسخه‌های بالاتر ازجمله +Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra را خریداری کرده‌اند.

گنجاندن پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در بازارهای بیشتر می‌تواند تأثیر مثبتی بر فروش Galaxy S22 داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، این شرکت معمولاً نسخه‌های Exynos گوشی‌های پرچمدار خود را در هند و کره جنوبی عرضه می‌کند. اما امسال، این شرکت نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 22 را در این کشورها عرضه کرد که منجر به فروش بهتری شد.

درآمد بیشتر سامسونگ از فروش گلکسی اس 22

درآمد بیشتر سامسونگ از فروش گلکسی اس 22

این شرکت همچنین سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را در سال جاری بهبود بخشیده است. با عرضه سری گلکسی اس 22، سامسونگ اعلام کرد که حداکثر چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای همه گوشی‌های رده‌بالا و برخی از دستگاه‌های میان‌رده خود ارائه می‌کند. همه این عوامل می‌تواند به درآمد بهتر از سری گلکسی S22 کمک کند.

نظر شما درباره درآمد بیشتر سامسونگ از فروش سری Galaxy S22 نسبت‌به Galaxy S21 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی