حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رئیس جدید سامسونگ الکترونیکس مشخص شد: لی جائه یونگ، نوه بنیان‌گذار این شرکت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، سامسونگ

کمپانی Samsung امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که لی جائه یونگ،‌ نوه بیان‌گذار این شرکت، به‌عنوان رئیس اجرایی سامسونگ الکترونیکس منصوب شده است. هیئت‌مدیره شرکت پس از توصیه کیم هان جو، رئیس فعلی هیئت‌مدیره، این انتصاب را تأیید کرد. این پست برای دو سال گذشته پس از مرگ لی کان هی، رئیس سابق این کمپانی، خالی بود.

انتصاب لی جائه یونگ به مقام رئیس جدید سامسونگ

هیئت‌مدیره گروه سامسونگ اعلام کرد که این شرکت به مسئولیت‌پذیری و ثبات تجاری قوی‌تری در طول عدم قطعیت‌های فعلی جهانی نیاز دارد. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند که یک سخنرانی افتتاحیه توسط لی جائه یونگ در تاریخ 1 نوامبر برگزار می‌شود، اما شرکت کره‌ای بیان داشت که هیچ مراسم یا سخنرانی افتتاحیه برگزار نخواهد شد.

لی جائه یونگ، پسر لی کان هی و نوه بنیان‌گذار سامسونگ، لی بیونگ چال، ده سال پیش به‌عنوان نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیک منصوب شد. بااین‌حال، او در چند سال گذشته درگیر پرونده‌های حقوقی مختلفی بوده است. وی دو بار به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری سرمایه روانه زندان شد. بااین‌حال، رئیس‌جمهور کره جنوبی او را عفو کرده و قبل از پایان دوره زندان خود، آزاد شد.

انتصاب لی جائه یونگ به مقام رئیس جدید سامسونگ

انتصاب لی جائه یونگ به مقام رئیس جدید سامسونگ

در اوایل این هفته، سامسونگ یادبودی را برای درگذشت لی کان هی برگزار کرد، کسی که سامسونگ را از یک سازنده قراردادی به غول لوازم الکترونیکی مصرفی امروز تبدیل کرد. او پس از یک حمله قلبی در سال 2014 در بستر بیماری بود و در سال 2020 درگذشت. در مراسم یادبود وی، صدها تن از مدیران فعلی و سابق سامسونگ حضور داشتند.

لی جائه یونگ گفته است که صدای کارمندان جوان سامسونگ را شنیده و می‌خواهد شرکت وی انعطاف‌پذیر باشد تا فرهنگ کار تکامل یابد و بهترین‌ها را از کارگرانش به ارمغان بیاورد. این شرکت با رقابت سختی از سوی برندهای چینی و اپل در حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی و TSMC در بخش ساخت نیمه‌هادی‌ها مواجه است.

نظر شما درباره انتصاب لی جائه یونگ به مقام رئیس جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی