حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 Ultra از همان طراحی ماژول و لنز دوربین علاوه‌بر طراحی کلی S22 Ultra بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات بیشتری در مورد مسیر طراحی سامسونگ برای گوشی پرچمدار گلکسی S23 Ultra خود درحال منتشر شدن است. طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ فلسفه «اگر چیزی بد نیست، آن را عوض نکن» را برای پرچمدار آینده اتخاذ کرده و علاوه‌بر طراحی و ابعاد کلی، طراحی ماژول و لنز دوربین گلکسی S23 Ultra را نیز نسبت‌به نسل پیشین خود تغییر نخواهد داد.

طراحی ماژول و لنز دوربین گلکسی S23 Ultra

چند روز پیش، گزارش دادیم که گلکسی اس 23 اولترا تقریباً ابعادی مشابه گلکسی اس 22 اولترا دارد، با تفاوت‌های حاشیه‌ای 0.1 تا 0.2 میلی‌متری. این افشاگری اما، اطلاعات زیادی در مورد طراحی سیستم دوربین پشتی بیان نکرد. بااین‌حال، این شایعه تکامل یافته است و افشاگر مشهور UniverseIce به‌تازگی ادعا کرده است که به‌طور قطع، گوشی گلکسی S23 Ultra از همان طراحی ماژول و لنز دوربین گلکسی S22 Ultra استفاده می‌کند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، بنابراین برای دیدن طراحی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ نیازی نیست صبر کرده و از هم‌اکنون می‌توانیم آن را در گلکسی اس 22 اولترا بیابیم. به‌طور خلاصه، پرچم‌دار Ultra سامسونگ دارای چهار لنز دوربین پشتی و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری درکنار فلاش LED است.

طراحی ماژول و لنز دوربین گلکسی S23 Ultra

طراحی ماژول و لنز دوربین گلکسی S23 Ultra

گلکسی اس 22 اولترا با جدا کردن هر یک از لنزهای دوربین به‌جای قرار دادن آن‌ها در یک ماژول، طراحی خود را از بقیه محصولات پرچمدار 2022 متمایز کرد. پنل پشتی گوشی دارای شش برش دایره‌ای مستقل با ابعاد مختلف است تا با هر سنسور و فلاش LED مطابقت داشته باشد.

قرض گرفتن این آرایش و طراحی دوربین از مدل 2022 برای گوشی آینده، می‌تواند به نفع مشتری باشد. گلکسی اس 22 اولترا اصلاً طراحی بدی ندارد. درواقع، پرچم‌دار 2022 احتمالاً بالغ‌تر از سایر گوشی‌های سری S22 به‌نظر می‌رسد، زیرا تلاش زیادی برای برجسته کردن سیستم دوربین اصلی از خود نشان نمی‌دهد.

تفاوت طراحی دو مدل گلکسی اولترا

تفاوت طراحی دو مدل گلکسی اولترا

مهم‌تر از آن، عدم سازگاری معمول سامسونگ در طراحی از نسلی به نسل دیگر، اغلب حس عدم تصمیم‌گیری را به‌جای نوآوری ایجاد می‌کند. اگرچه اسمارت‌فون‌های سامسونگ به‌هیچ‌وجه طراحی بدی ندارند، اما اغلب احساس می‌شود که این شرکت به دلایل بازاریابی بیش از هر چیز دیگری زبان طراحی خود را تغییر می‌دهد. اما اگر Galaxy S23 Ultra تفاوت چندانی با S22 Ultra نداشته باشد، غول فناوری کره‌ای ممکن است بتواند زمان بیشتری را صرف بهبود پرچمدار آینده به روش‌های دیگر و کاربردی‌تر کند.

هنوز تاریخ معرفی رسمی سری گلکسی اس 23 مشخص نشده است، اما براساس تجربیات سال‌های گذشته، سامسونگ می‌تواند این سری را در ژانویه یا فوریه سال آینده رونمایی کند.

نظر شما درباره طراحی دوربین گلکسی S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kazem940

S22 هم که با S21 سخت‌افزار دوربینش یکی بود. پس در واقع دوربین S23 همون دوربین S21 هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی