حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئيات گوگل پیکسل G10 به‌عنوان گوشی پیشرفته این شرکت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

بر کسی پوشیده نیست که گوگل بیشتر از آنچه تاکنون معرفی کرده است، گوشی‌های هوشمندی از سری پیکسل 7 در دست توسعه دارد. اکنون، یک افشاگری جدید جزئیات اولیه در مورد مدلی که در داخل گوگل با نام پیکسل G10 شناخته می‌شود را فاش کرده است. G10 که گمان می‌رود گوشی شایعه‌شده پیکسل 7 اولترا باشد، می‌تواند به‌همراه گوشی تاشو پیکسل فولد و یا پیکسل 7a در آینده معرفی شود.

گوگل پیکسل G10

افشاگر Kuba Wojciechowski بار دیگر با وب‌سایت 91mobiles همکاری کرده تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند معرفی‌نشده پیکسل ارائه دهد. Wojciechowski درحال‌حاضر از این گوشی با عنوان پیکسل G10 یاد کرده و ادعا می‌کند که از نمایشگری مشابه پیکسل 7 پرو استفاده می‌کند، پنل جدیدی که بسیار روشن‌تر از پنل نمایشگر در پیکسل 6 پرو است. برای مرجع، پیکسل 7 پرو به رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل با حداکثر رفرش‌ریت 120 هرتز مجهز شده است.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوگل برای G10 سازنده BOE را به‌جای سامسونگ انتخاب کرده است. همان‌طور که توسط Wojciechowski نیز بیان شده، مشخص نیست که آیا G10 همان Pixel 7 Ultra است که مدت‌ها شایعه آن مطرح شده بود یا یکی از اعضای سری پیکسل 8 و احتمالاً Pixel 8 Pro. جالب است بدانید که گوگل، گوشی پیکسل 7 را در داخل شرکت خود به‌عنوان “P10” و پیکسل 7 پرو را با نام رمز “C10” معرفی می‌کند.

گوگل پیکسل G10

گوگل پیکسل G10

به‌گفته‌ی Wojciechowski، گوگل در اوایل این ماه ارجاعات جدیدی به G10 اضافه کرده و تأکید کرده است که این دستگاه همچنان در حال توسعه است. در اخبار مرتبط، آخرین ذخیره‌سازی کد منبع پیکسل 7 گوگل از دو دستگاه جدید با نام‌های رمز «فلیکس» و «لینکس» نام می‌برد. مورد اول به Pixel Fold اشاره دارد که ممکن است به‌زودی معرفی شود. در مورد دوم اما، این دستگاه ممکن است پیکسل 7 اولترا یا پیکسل 7 مینی باشد.

نظر شما درباره گوگل پیکسل G10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی